Un fel de Feedback, dar inutil
Cand ai pretentii de firma serioasa si iti doresti clienti satisfacuti, faci tot posibilul ca treaba sa mearga bne. Asa ma gandesc eu. La urma urmei, vrei ca toti clientii sa se intoarca si sa cumpere de la tine mai devreme sau mai tarziu.
Zilele trecute am facut o comanda pe site-ul Oktal.ro pentru a utiliza voucherul castigat la SuperBlog2011. Asa ca mi-am cumparat un RT-N10U Wireless-N Router (detest numele astea lungi si incalcite) pe care momentan nu stiu sa-l instalez (poate ma ajuta cineva pas cu pas). Dar dupa ce am plasat comanda, am fost sunat de o domnita de la relatii cu clientii, care mi-a spus foarte politicos ca am gresit comanda, in sensul ca daca am precizat ca am fost finalist SuperBlog2011 (asta trebuia sa fac) trebuia sa introduc si codul voucherului
(asta am facut). Numai ca Eu am facut pas cu pas ceea ce trebuia sa fac, insa datele nu au fost salvate, desi mie imi procesase comanda. Chiar nici adresa nu mi-o luase. Ce-i drept in dreptul campurilor cu pricina se aflau niste butoane care trebuiau apasate dupa fiecare camp completat pentru a se inregistra datele. Mai rar intalnesti asa ceva pe site-urile bune. Majoritatea au campuri de completat si atat, iar un buton cu care trimiti datele aflat la finalul campurilor de completat. Pe Oktal.ro treaba se schimba, si uite asa comanda mea a ramas si fara adresa si fara cod voucher, dar macar campul observatii a ramas completat. La acela nu trebuia apasat niciun buton pentru salvare. Iar domnita care m-a sunat mi-a spus ca majoritatea celor ce au folosit voucherele nu au completat corect si a trebuit sa fie sunati. Atunci ma intreb eu de ce oare nu este luat in calcul ca majoritatea clientilor sunt idioti ca si mine si plaseaza comanda gresit? De ce nu se umbla putin la formular pentru a deveni accesibil si pentru cei cu doua clase? Am mai intalnit astfel de situatii in care formularele sunt ambigue sau fac nota discordanta fata de majoritatea formularelor sau tiparelor de pe alte site-uri.
In rest firma Oktal.ro s-a comportat impecabil, ca sa le ofer un feedback constructiv pozitiv, nu ca celalalt ar fi fost negativ, dar de acela ar trebui sa-si dea seama singuri, daca nu cumva au un interes ascuns.
Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta
Zilele trecute am facut o comanda pe site-ul Oktal.ro pentru a utiliza voucherul castigat la SuperBlog2011. Asa ca mi-am cumparat un RT-N10U Wireless-N Router (detest numele astea lungi si incalcite) pe care momentan nu stiu sa-l instalez (poate ma ajuta cineva pas cu pas). Dar dupa ce am plasat comanda, am fost sunat de o domnita de la relatii cu clientii, care mi-a spus foarte politicos ca am gresit comanda, in sensul ca daca am precizat ca am fost finalist SuperBlog2011 (asta trebuia sa fac) trebuia sa introduc si codul voucherului
(asta am facut). Numai ca Eu am facut pas cu pas ceea ce trebuia sa fac, insa datele nu au fost salvate, desi mie imi procesase comanda. Chiar nici adresa nu mi-o luase. Ce-i drept in dreptul campurilor cu pricina se aflau niste butoane care trebuiau apasate dupa fiecare camp completat pentru a se inregistra datele. Mai rar intalnesti asa ceva pe site-urile bune. Majoritatea au campuri de completat si atat, iar un buton cu care trimiti datele aflat la finalul campurilor de completat. Pe Oktal.ro treaba se schimba, si uite asa comanda mea a ramas si fara adresa si fara cod voucher, dar macar campul observatii a ramas completat. La acela nu trebuia apasat niciun buton pentru salvare. Iar domnita care m-a sunat mi-a spus ca majoritatea celor ce au folosit voucherele nu au completat corect si a trebuit sa fie sunati. Atunci ma intreb eu de ce oare nu este luat in calcul ca majoritatea clientilor sunt idioti ca si mine si plaseaza comanda gresit? De ce nu se umbla putin la formular pentru a deveni accesibil si pentru cei cu doua clase? Am mai intalnit astfel de situatii in care formularele sunt ambigue sau fac nota discordanta fata de majoritatea formularelor sau tiparelor de pe alte site-uri.
In rest firma Oktal.ro s-a comportat impecabil, ca sa le ofer un feedback constructiv pozitiv, nu ca celalalt ar fi fost negativ, dar de acela ar trebui sa-si dea seama singuri, daca nu cumva au un interes ascuns.
Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta
:)) in cazul asta au 2 probleme :
RăspundețiȘtergereo data ca nu si-au modificat formularul ce creeaza probleme majoritatii
a doua ca ar trebui sa ceara la randul lor explicatii si ceva remedieri gratuite de la firma ce le-a facut site-ul asta mai complicat decat era cazul.
Dar n-am prea vazut in Ro ca o firma sa reproseze alteia calitatea serviciului prestat. Prefera sa mearga mai departe cu problemele respective.
ce porcarie !
RăspundețiȘtergere