vineri, 2 martie 2012

Un fel de Feedback, dar inutil

Cand  ai pretentii de firma serioasa si  iti doresti  clienti satisfacuti, faci tot posibilul  ca treaba sa mearga bne. Asa ma gandesc eu. La urma urmei, vrei ca  toti clientii sa se intoarca si sa cumpere de la tine  mai devreme sau mai tarziu. 
Zilele trecute am facut o   comanda  pe site-ul Oktal.ro pentru a utiliza voucherul castigat la  SuperBlog2011. Asa ca mi-am cumparat un RT-N10U Wireless-N Router (detest numele astea lungi si incalcite) pe care momentan nu stiu sa-l instalez (poate ma ajuta cineva pas cu pas). Dar  dupa ce am plasat comanda, am fost sunat de o domnita de la relatii cu clientii, care mi-a spus foarte politicos ca am gresit  comanda, in sensul ca daca am precizat ca am fost finalist SuperBlog2011 (asta trebuia sa fac)  trebuia sa  introduc si codul voucherului
 (asta am facut). Numai ca Eu am facut pas cu pas ceea ce trebuia sa fac, insa datele nu au fost salvate, desi mie imi procesase comanda. Chiar nici adresa nu mi-o luase.  Ce-i drept in dreptul campurilor  cu  pricina se aflau niste butoane care trebuiau apasate dupa fiecare camp completat pentru a se inregistra datele. Mai rar intalnesti asa ceva pe  site-urile bune. Majoritatea au campuri  de completat si atat, iar un buton  cu care trimiti datele  aflat la finalul campurilor de completat. Pe Oktal.ro  treaba se schimba, si uite asa  comanda mea a ramas si fara adresa si fara cod voucher, dar macar campul observatii a ramas completat. La acela nu trebuia  apasat niciun buton pentru salvare. Iar domnita care m-a sunat mi-a  spus ca majoritatea  celor ce au folosit voucherele nu au completat corect si a trebuit sa fie sunati. Atunci  ma intreb eu  de ce oare nu este luat in calcul ca majoritatea clientilor sunt idioti ca si mine si  plaseaza comanda gresit? De ce nu se  umbla putin la formular pentru a deveni accesibil si pentru cei cu doua clase?  Am mai  intalnit astfel de situatii in care  formularele sunt ambigue sau  fac nota discordanta fata de majoritatea formularelor sau  tiparelor de pe alte site-uri.
In rest firma Oktal.ro s-a comportat  impecabil, ca sa le ofer un feedback constructiv pozitiv, nu ca celalalt ar fi fost negativ, dar de acela  ar trebui sa-si dea seama singuri, daca  nu cumva au un interes ascuns.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

  1. :)) in cazul asta au 2 probleme :
    o data ca nu si-au modificat formularul ce creeaza probleme majoritatii
    a doua ca ar trebui sa ceara la randul lor explicatii si ceva remedieri gratuite de la firma ce le-a facut site-ul asta mai complicat decat era cazul.
    Dar n-am prea vazut in Ro ca o firma sa reproseze alteia calitatea serviciului prestat. Prefera sa mearga mai departe cu problemele respective.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea