joi, 15 martie 2012

ACS Dan Dacian 1 87:93 CSS Tirgu Jiu

Astazi am fost atras  de sunetul unor "vuvuzele" care venea din sala de sport a colegiului Elie Radu (cunoscut si sub numele de Liceul Industrial Energetic) din Ploiesti. Asa ca nu am stat pe ganduri si m-am dus sa vad ce se intampla in sala. Acolo am  fost surprins sa vad ca se desfasura un meci oficial de baschet. Era un meci din  turneul final de baschet (Grupa valorica B2) juniori Under 15. Cand am ajuns mai erau doua minute si scorul era strans. Am apucat totusi sa stau cam  un sfert de ora, caci pustii au gestionat finalul de joc de parca ar fi fost o finala de campionat european. In cele 2 minute de joc la care am asistat am vazut  cam 15 atacuri si tot cam atatea puncte. S-au faultat cat au putut de mult pentru a  trage de  timp si pentru a reusi sa egaleze.  Ceea ce nu a reusit insa echipa  Dan Dacian, a fost floare la ureche pentru CSS Targu Jiu si aici ma refer la aruncarile de  la linia de libere care  nu au vrut sa intre deloc pentru echipa  Fan Dacian, in comparatie cu  Targu Jiu care au avut un procentaj foarte bun pe final la acest capitol.
Iata si cateva poze facute din pragul  intrarii in sala:







Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea