marți, 6 martie 2012

Vand Seretide 50/500. Vand Singulair 10 mg

  • Am cateva cutii  de Seretide 50/500 pe care vreau sa le vand. Medicamentul este  pentru astmatici  si se administreaza pe baza de reteta. Cine nu are reteta, dar are nevoied e medicament la un pret mai bun, astept sa ma contacteze la numarul de telefon 0723367469.  Cutiile sunt sigilate si cu termene de valabilitate convenabile. Pentru mai multe detalii contactati-ma. Oferta este valabila pe termen lung, asa ca  nu ezitati.
  • Din medicamentul Singulair 10 mg, de asemenea pentru persoanele care sufera de astm, am cateva cutii de 28 de comprimate filmate, cu termen de valabilitate foarte bun. Pentru detalii contactati-ma la numarul de mai sus.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

5 comentarii:

  1. Multumesc pentru rapiditatea cu care mi le-ati livrat si de faptul ca au fost sigilate si cu termen de valabilitate bun. O sa va mai contactez daca va mai fi cazul

    RăspundețiȘtergere
  2. Update: Stoc 4 bucati la data de 6 martie. Date de expirare Noiembrie 2014
    pret 100 de lei pe bucata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma intereseaza dati mi va rog un telefon ceva 0748903028

    RăspundețiȘtergere
  4. ma intereseaza un numar de telefon ceva???

    RăspundețiȘtergere
  5. 0723367469, mai am doar o bucata Seretide. Singulair nu mai am deloc.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea