marți, 20 martie 2012

Politia romana din Prahova

Azi am vrut sa fac o sesizare la Politia rutiera Prahova cu privire la un retard care gonea pe strazile din Ploiesti trecand pe culoarea rosie a semaforului, intorcand pe linie continua, mergand apoi pe contrasens si toate acestea pe fondul  depasirii vitezei legale. Daca  mai punem la socoteala si faptul ca a  bruscat un alt participant la trafic, tragandu-i acestuia violent de portiera si injurandu-l in plina zi de fata cu trecatorii printre care si copii, il putem trece cu usurinta in categoria bizonilor retardati din trafic, a celor  carora  trebuie sa li se ia permisul cat mai curand. Dar revin la sesizarea pe care nu am reusit sa o fac pentru ca  numarul valabil pentru astfel de sesizari, pe care l-am luat de pe site-ul politiei romane, nu era folosit de nimeni. Cu alte cuvinte nu mi-a raspuns nimeni la telefon desi am insistat de 3 ori in jumatate de ora (interval 12:30-13:00). Am lasat-o balta in  cele din urma, sperand ca poate   bizonul mai sus amintit  se va opri intr-un stalp, sau langa un stalp si-si va continua  drumul pe jos. In ambele variante ceilalti paritcipanti la trafic, fie pietoni, fie conducatori  auto, vor avea de castigat. Imi pare rau sa vad asemenea intamplari in plina zi, intr-un trafic destul de aglomerat.
Daca tot am ajuns pe site-ul politiei romane, am rasfoit sectiunea Most Wanted din Prahova si sectiunea Copii disparuti. Facand o mica   comparatie intre ele, am constatat ca la nivelul Prahovei (asta daca sunt doar pe Prahova acele statistici) sunt mai  putini infractori cautati de politie, decat copii disparuti cautati de politie. De aici am putut trage  cateva concluzii:
  • Lupta contra infractorilor da roade si majoritatea sunt deja  la zdup
  • Politia    cauta  mai multi infractori dar doar 20 dintre ei sunt  cei mai cautati, dupa cum spune si numele listei
  • sunt cam multi copii care dispar de acasa si aici poate fii vina parintilor prea exigenti sau prea neatenti la viata copiilor lor.




Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea