vineri, 7 martie 2014

Gest auto-motivational! Sa radem putin!

Am auzit azi la Radio Lynx o stire cum ca un cetateam si-a desenat pe spate harta lumii. Acum de cate ori viziteaza cate o tara o coloreaza pe aceasta. E interesant faptul ca va dori sa completeze tatuajul din cand in cand. Ii va lua o perioada, dar poate insemna acest gest mai mult decat ar crede unii. Ar putea sa-l motiveze sa calatoreasca mai mult ca sa se poata tatua mai mult. Probabil ca ambele activitati sunt pasiuni ale acestuia.
Sursa imagine: protv.ro
Ca sa fiu in ton cu el si ironic fata de mine in acelasi timp ma supun urmatoarei situatii:
(tin sa precizez inainte ca pana la 25 de ani nu am trecut granitele tarii)
La fiecare centimetru din penisul meu voi pune o borna cu numele unei tari din Europa. La fiecare tara vizitata ma voi supune circumciziei si voi taia cate 1 cm din penis. Presupunand ca ma apuc anul acesta de vizitat o tara pe an  si luand in calcul ca am 25 de ani, rezulta dintr-un calcul simplu ca peste 28 de ani voi avea o simpla cicatrice. Si cum voi avea si 53 de ani, imi asum decizia de a-mi pastra degetele si limba in integritatea lor de acum.
Reversul teoremei de mai sus, ar fi acela ca daca voi continua sa nu parasesc granitele frumoasei noastre tari, va trebui sa-l leg in continuare de genunchi sa nu ma incurce la mers.

Acest articol este un pamflet, dar nu e musai sa fie luat ca atare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea