joi, 29 septembrie 2011

Azi mi-a zis la horoscop...

... ca  o sa primesc o suma de bani  de la care nu ma astept. O suma de bani care nu ma asteptam sa mai vina, cumva vreo datorie pe care nu ma mai asteptam sa o primesc. Numai ca cica e o suma  semnificativa. Si totusi eu nu am imprumutat pe nimeni cu bani prea multi.  Cred ca iar m-a mintit Neti de la ProTV. Si daca m-a mintit, trebuie sa ma descurc singur. O sa vad eu cum fac rost de ceva parale pe ziua de azi. Sau macar ceva din care sa iasa ceva parale in zilele ce vor veni. Am eu un plan pentru asta. Inca nu mor de foame chiar daca sunt somer.

Ar fi bine sa fie bun horoscopul totusi. Acum doua zile am avut un vis tare ciudat in zori de zi. Se facea ca am jucat la sloturi (pacanele virtuale) si am avut parte de o runda bonus, de pe urma careia am obtinut un profit urias. M-am trezit pe la 500000 de lei noi, de teama sa nu se intample ceva si sa-i pierd. Desi nu se terminase runda bonus si banii curgeau, eu m-am trezit speriat sa nu cumva sa-i pierd. De fapt chiar ma sperii cand am bani multi pe mana, nefiind invatat cu ei. D-aia nici nu rezista banii la mine. Astazi am maine nu se stie. Imi place sa-i cheltui sau sa-i pun deoparte. Dar de pus deoparte nu prea ma indur, decat daca am de la 500 de lei in sus. Atunci ma mai lasa mana sa fac si o economie pentru zile negre. In fine, daca visul s-a dovedit a fi decat un vis, sper ca Neti draguta de ea sa fi zis bine ce a zis, altfel nu o mai ascult.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea