sâmbătă, 10 septembrie 2011

Mr Bean isi incheie cariera

Mr Bean este cel mai de succes personaj jucat de Rowan Atkinson. Cu toate acestea, actorul în vârstă de 56 de ani crede că este prea bătrân să îl mai joace, scrie Daily Mail.
Gafele lui Mr. Bean au intrat pe micile ecrane pentru prima dată în 1990. În ciuda unor critici care au privit serialul cu reticenţă, programul a avut un succes imens, înregistrând încasări de peste 18 milioane de lire. Atkinson era deja cunoscut publicului din seria lansată în anii 1980, "Blackadder".
Personajul a adus atât de mult profit - chiar şi în timpul unor turbulenţe financiare destul de serioase - încât s-au făcut şi două filme după acesta: "Bean: The Ultimate Disaster Movie"(1997) şi "Mr. Bean's Holiday" (2007). Câştigul de pe urma acestor filme a fost de 305 milioane de lire la nivel national.
În ciuda cifrelor şi a afecţiunii publicului pentru Mr. Bean, Rowan Atkinson - care îşi descrie rolul ca pe cel al unui copil în trupul unui adult - spune că "am senzaţia că nu îl voi mai juca pe Mr. Bean din nou. Niciodată să nu spui niciodată, dar chiar simt că am îmbătrânit prea mult pentru asta. Mi-a plăcut mereu Mr. Bean ca prezenţă fizică, nu îl văd îmbătrânind. Îl văd ca pe un personaj fără vârstă şi atemporal, iar eu în niciun caz nu sunt aşa. Pe măsură ce îmbătrânesc mă simt tot mai puţin capabil să îl joc."
Sursa: RomaniaLibera
 Eu personal am savurat acest personaj inca din copilarie, mai ales in jurul sarbatorilor  de iarna cand era difuzat de obicei in Romania. Chiar si anul trecut am vazut  un film cu el in rolul principal: Mr Bean in vacanta.

Rowan Atkinson a aratat lumii intregi ca se poate face comedie chiar si cu cuvinte putine sau deloc si chiar cu personaje putine, de cele mai multe ori in prim planul scenelor aflandu-se doar Mr Bean.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea