miercuri, 21 septembrie 2011

Discriminare de sex . . . masculin

Federatia turca de fotbal, a interzis accesul  barbatilor la meciurile de acasa ale echipei de fotbal Fenerbahce. Masura luata, a surprins pe toata lumea, dupa ce a fost luata in urma meciului amical pe care  echipa turca l-a jucat pe teren propriu cu Sahtior D. La acel meci suporterii au patruns pe suprafata gazonului in timpul meciului.  Data fiind pedeapsa  primita de Fenerbahce, singurii spectatori care pot asista la meciurile de pe teren propriu ale gruparii turce sunt femeile si copiii sub 12 ani. Pedeapsa a fost  acordata pe tot parcursul acestui sezon, timp in care  echipa  va pierde  bani buni din nevinderea biletelor cat si sustinerea  fanilor fideli.

Mie mi se pare o discriminare  de sex masculin, pe cat de ciudata pe atat de drastica.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. :)) am auzit stirea, dar imi pare rau ca n-am vazut imaginile.
    Masura mi se pare si mie la fel : si exagerata si falimentara.
    Cred totusi ca vor reduce pedeapsa la cateva etape, ca si-au atins scopul - au ajuns in presa mondiala printr-o haiosenie teribila, mai ales avind in vedere ca vorbim de o tara musulmana.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea