joi, 29 septembrie 2011

O cafea dupa baschet

M-am trezit in miez de noapte ca sa vad ce au facut fetele la baschet.(Campionatul de baschet american feminin) Si daca  tot m-am trezit am pus si niste pariuri care s-au dovedit a fi deloc inspirate. Si in cele din urma nu am mai adormit, asa ca bifez o alta noapte cu somn de doar doua-trei ore. Si dupa ce s-a crapat de ziua si s-a trezit toata lumea, am primit cu chiu cu vai o cafea facuta de mama, dupa mari rugaminti. Mi-a mers bine cafeaua, si inca ma mai tine treaz. Sper sa ma ajute sa rezolv cateva treburi pe ziua de azi, pe care le-am tot amanat.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea