vineri, 4 noiembrie 2011

Basketball on november 4 2011

Azi  4 noiembrie 2011, ziua a inceput cu mult baschet. M-am trezit mai devreme decat de obicei si am dat de un meci intre doua echipe de care nu stiam mai nimic. Am pariat insa  ca vor de peste 151,5 puncte, ceea ce s-a si intamplat intr-un tarziu. Apoi a urmat un meci din Koreea la feminin, care a fost facut praf, insciindu-se putin peste 100 de puncte. A urmat baschet din  Australia, un meci in care Sydney Kings si Melbourne Tigers au facut un adevarat spectacol pe podea insciind peste 170 de puncte, suficient cat sa-mi iasa pariul.
In campionatul coreean de baschet masculin s-au inregistrat doua surprize majore. Seoul Samsung Thunders a luat bataie pe teren propriu de la Ulsan Mobis Phoebus cu scorul general de 81-90. In acest caz pariul pus pe Seoul ca va marca peste 80,5 puncte mi-a iesit surprinzator la limita minima. Seoul erau favoriti pentru acest meci insa au cedat  rusinos in al doilea sfert, fiind inceputul unui esec pentru ei.
Al doilea meci din Coreea a adus  o alta surpriza majora, favoritii mei fiind zdrobiti  de Busan cu scorul de 86-59.  Dupa prima jumatate in care Egis au reusit sa inscrie numai 22 de puncte, a venit a doua repriza in care s-au comportat normal pe teren, dar nu au mai reusit sa remonteze diferenta muncita de adversari, de 22 de puncte la pauza. Dupa acest meci  Egis ajunge pe  locul 5 in campionat si urmeaza meciul cu Seoul Samsung Thunders peste doua zile. Ramane de vazut care echipa se va mobiliza mai bine dupa aceste infrangeri. In cazul in care va pierde meciul Egis vor fi intr-o postura foarte proasta,  si ar inregistra a treia infrangere consecutiva dupa ce si in meciul din etapa trecuta a cedat  la mica diferenta in confruntarea cu  Anyang KGC scor 81-84.
In   Philipine Rain or Shine a dat piept ultimei clasate, nou promovata Shopinas.com Clickers. Dupa o prima repriza modesta si echilibrata deopotriva,  liderii din PBA Cup au revenit pe tabela castigand meciul la 21 de puncte diferenta. In ciuda startului prost de joc, Rain or Shine au reusit sa inscrie 96 de puncte, primind doar 75 si se mentin lejer pe prima pozitie a clasamentului, in timp ce adversarii lor s-au afundat si mai.
Ultimul meci al diminetii Meralco Bolts cu Ginebra Kings este inca in desfasurare si scorul este echilibrat. Echipele merg head to head iar dupa prima repriza scorul a fost 41-39 pentru Ginebra care in al doilea sfert a reusit un scor partial uimitor de 20-2. Pe acest ultim meci am pariat  ca se vor da peste 163,5 puncte si  echipele ma bucura acum cu o sumedenie de aruncari de 3 puncte reusite. Intre timp scorul a luat proportii si dupa numai 4 minute s-au inscris 25 de puncte. Scor 55-50 pentru Ginebra
Meciul continua si pariurile mele la fel.






Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

  1. :) deci dupa ce ai enumerat vreo 3 pariuri castigate, a venit si surpriza, unde ti-au luat bataie favoritii.
    Pai eu zic ca n-a fost chiar asa o surpriza, era de asteptat sa mai si pierzi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar nu am pariat pe ei. Nu pe Egis, ca la ei ma gandesc ca te-ai referit. Am avut alte pariuri.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea