miercuri, 30 noiembrie 2011

Sa-mi dau cu parerea despre un regulament

  Dupa un concurs precum SuperBlog2011, imi pot da seama ca nu sunt  atat de slab precum  credeam in tehnica scriptica. Scriu  catusi de putin binisor si acest lucru s-a reflectat in  rezultatele mele obtinute in urma jurizarii. Juratii  care au apreciat  articolele mele ca fiind bunicele au apreciat stilul meu  deci sunt pe drumul cel bun.
As schimba insa ceva la regulamentul SuperBlog2011, pentru a nu mai exista suspiciuni si contestatii in  masura in care au existat in aceasta editie.  As  face  punctarea probelor mai transparenta, prezentand un barem, sau macar un  comentariu de doua-trei randuri in contul fiecarui Blogger dat de membrul juriului la proba pe care a jurizat-o, in care sa explice ce  a punctat  si ce a depunctat. Astfel nu ar mai avea loc cardul de comentarii  tipatoare la adresa jurizarii. Ortografia si corectitudinea gramaticala ar trebui sa fie  hotaratoare in acordarea punctajului, altfel imi pare ca se incurajeaza  scrisul agramat. Ma refer strict la greselile  gramaticale, nu la greselile de redactare, desi fiecare  participant ar trebui sa-si verifice articolul inainte de   trimiterea catre jurizare. Este nedrept sa vezi ca unul care scrie cu picioarele  e mai sus decat tine in clasament, doar pentru ca a avut mai multa inspiratie la un articol.
In rest  regulamentul mi se pare  destul de echilibrat si l-as  adopta si pentru editiile viitoare, putin modificat cu ideile de mai sus.
Multumesc pe aceasta cale organizatorilor SWISSPLAN.BIZ și PCNEWS ONLINE MEDIA si desigur sponsorilor  si partenerilor acestei supercompetitii.

Acest articol participa la SuperBlog2011.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

Spune-ti parerea