joi, 24 noiembrie 2011

Desenul animat preferat Phineas and Ferb

Unul dintre putinele lucruri pozitive ale unei relatii pe care am avut-o anul trecut  cu o anumita fata a fost faptul ca am   descoperit desenul animat Phineas si Ferb pe canalul de desene animate DisneyChannel..  Mi-a placut de la primul episod vazut si de un an de zile il tot urmaresc necontenit, incercand sa mai prind cate un episod pe care nu l-am vazut, sau vreunul pe care vreau sa-l revad..  Si pentru ca mi-a placut atat de tare ideea dupa care se  ghideaza desenul animat, am sa vorbesc  despre el mai in detaliu.
Iata personajele principale:
1. Phineas
2. Ferb
3. Perry Ornitorincul
4. Doctor Heinz Doofenshmirtz
5. Candace
6. Isabela
7. Buford
8. Baljeet
9. Jeremy Johnson
10. Stacey Hirano
11. Linda Flynn Fletcher
12. Lawrence Fletcher
Personaje secundare sau episodice:
13. Vanessa
14. Amanda
15. Eliza
16. Love Handel
17. Roger Doofenshmirtz
18. Charlene Doofensmirtz
19. Vivian Garcia Shapiro
20. Suzy Johnson
21. Adyson Sweatwater
22. Karl
23. Jenny
24. Major Monogram
25. Pinky cainele Chihuahua
26. Peter Panda
27. Arlene
28. Bachan Hirano
29. Clyde Flynn
30. Crazy Old Coot
31. Eliza M
32. Reginald Fletcher
33. Mama si tatal lui Reginald  Fletcher
34. Winifred Fletcher
35. Betty Jo Flynn
36. Gertrude
37. Doctor Gevaarlijk
38. Glenda Wilkins
39. Gretel Doofensmirtz
40. Inspector Initials
41. Haney
42. Hildegard Johnson
43. Lorraine
44. Mrs Thompson
45. Nana Shapiro
Pe langa aceste personaje pe care le voi evidentia sau nu in articolele viitoare, mai apar anumite personaje pe care inca nu le-am identificat.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

Spune-ti parerea