joi, 24 noiembrie 2011

Miliardul de culori dintr-un super monitor

In ultima  vreme mi s-a intamplat sa visez noaptea ceva si cand ma trezesc sa  vreau sa pun in aplicare ceea ce am visat. Totusi visele mele pe care vreau sa le transpun in viata reala sunt destul de pertinente, nu precum cele ale  ingeniosilor oameni de la Asus. Cred ca ei au  vise  hranite cu vitamine, caci viseaza tot felul de  tehnologii la care eu as putea decat sa visez chiar si in vis. Ei bine aceste tehnologii sunt transpuse in realitate, prin crearea celor mai inovative laptop-uri,  componente si  ceea ce mi-a atras atentia ultima data,  celor mai moderne  monitoare. Ei si numai ei stiu de unde le vin aceste idei, de a face totul cat mai simplu (desi  greu de realizat) cat mai mic (desi greu de comprimat) cat mai mare (dar extrem de util) cat mai fantastic (dar al naibii de real). Toate ideile lor  visatoare ieri devin realitate maine. Si acum  iata urmatorul clip de promovare al celui mai interesant monitor pe care l-am vazut eu vreodata: PA246Q

  Capabil sa redea peste 1,07 miliarde de culori vizibile clar din toate unghiurile si din toate pozitiile, monitorul  poate deveni chiar si sevalet pentru pictorii ce  nu au un model  real. Nu-i problema, pot  intoarce monitorul pe verticala si   modelul lor va sta nemiscat chiar si  un an intreg daca vor ca arta lor din panza sa fie redata negresit intr-un tablou. Chiar ar fi o metoda buna de a-si realiza autoportretul, fara sa se picteze din memorie sau uitandu-se in oglinda.
Il poti  aseza in orice pozitie pe verticala sau orizontala, in functie de cum iti place sa privesti  in el, ergonomia acestuia permitandu-ti  acest lucru.
Cred ca ar fi ideal si pentru arhitecti si proiectanti, avand o privire clara, chiar si panoramica asupra  lucrarilor lor, inainte de a  le imprima. 
Recunosc ca este extrem de atractiv si util, insa nevoile mele se limiteaza la unul simplu. Si totusi unele vise devin realitate si vin  in ajutorul celor care au visat la fel dar nu sia-u putut pune visul in aplicare.


In concluzie este bine sa visezi ca altfel nu ai putea sa inventezi.

Acest articol participa la SuperBlog2011




Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea