miercuri, 30 noiembrie 2011

Doua vorbe despre partenerii SuperBlog2011

Iata partenerii media ai concursului SuperBlog2011 de anul acesta:  TVR – Zon@ IT, , Connect, Photo Magazine, 121.ro, MediaLOOK, PRwave, MoneyWatch.ro, Obisnuit.eu, LexaVerzes.ro
 Ei au fost  alaturi de acest concurs cu premii de peste 13000  de $  si eu ca blogger le multumesc pentru acest lucru. Iar acum sa scriu cate doua vorbe despre ei ca sa nu se supere ca nu i-am vizitat prea des pana acum.
TVR – Zon@ IT -  Stie cam tot ce misca in  on-line in materie de gadgeturi, programe si componente pentru PC, Jocuri, foto-video, etc. De curaand  a primit Trandafirul din partea revistei  TV Mania, care semnifica nota 10 . Daca nu au primit cactusul, inseamna ca sunt profesionisti si sunt apreciati de profesionisti.
RadioLynx    Am descoperit postul de Radio  in mediul Online in urma unui concurs. A urmat apoi o lunga perioada de timp in care l-am ascultat. In perioada concursului SuperBlog2011, am remarcat ca gazduia  emisiunea dedicata acestui concurs, in fiecare miercuri, asa ca l-am urmarit din nou.
Connect  -  O revista de interes in randul celor care   sunt pasionati de telecomunicatii.  Mirosul copertilor groase si a hartiei de calitate,  ascund in interior informatii valoroase. NU este insa pe domeniul meu, dar acum cateva zile am vrut sa o iau dintr-un magazin  de telefonie mobila. Credeam ca este distribuita gratuit de acea companie, dar mi s-a spus ca nu fac ei pomana asta.
Photo Magazine  O revista pentru pasionatii de fotografie. Se distinge prin promovarea unor artisti in arta fotografiei. Vine la "pachet" cu  un site interesant  unde  ofera ponturi pentru realizarea unor fotografii pefrecte, socializare intre iubitorii acestei arte si galerii foto  remarcabile.
121.ro   Site educativ si informativ as putea spune, cu o comunitate  de utilizatori  destul de  primitoare. Sunt abonat la "mesajul din sticla", care ma incanta de fiecare data cand il citesc. Este mai degramba un site  dedicat femeilor, dar eu ca baiat am gasit lucruri interesante pe el.
MediaLOOK  Site ce se ocupa cu relatii media, ofera informatii despre anumite evenimente, distribuie articole indexate si stiri, centralizeaza comunicate de presa, etc.
PRwave    Site-ul se adreseaza unei game largi de clienti si ofera o gama larga de servicii, din numeroase domenii. Se distinge prin diversitate si  educatie antreprenoriala aplicata clientilor.
MoneyWatch.ro   Un blog ce s-a distins in blogosfera prin participarea si castigarea SuperBlogului. Scrie bine si are pareri obiective. Trateaza  posibilitatile de a face bani in Romania si nu numai.
Obisnuit.eu   Un blog   care trateaza diverse subiecte. Este fostr castigator de Superblog iar acum a devenit partener.
LexaVerzes.ro   Un blog  care pare personal, imi inspira familiaritate. Am citit cu placere cateva articole. Poate ar trebui sa scrie mai des.

Acestea fiind spuse, ne vedem  si ne citim la anul la SuperBlog2011. Pana atunci mai tinem legatura online, de ce nu implicati in diferite proiecte comune sau competitii interbloguri.

Acest articol participa la SuperBlog2011



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

Spune-ti parerea