vineri, 13 aprilie 2012

Am visat o insula si multi porci mistreti



Am visat ca eram pe o insula in punctul cel mai inalt al acestei insule. Si eram naufragiat si imi doream sa scap de pe acea insula. Am vazut un vapor in departare si ma gandeam sa merg la marginea tarmului sa incerc sa atrag cumva atentia vasului din departare, dar daca coboram din punctul in care ma aflam ar fi trebuit sa infrunt multimea de porci mistreti care stapanea insula. Stresant a fost visul, si m-a facut sa ma trezesc prematur. Nu-mi place deloc cand ma aflu in vis intr-o situatie fara scapare, mai ales atunci cand visul nu este erotic ci mai degraba tinde sa se transforme in cosmar.
Si porcii astia mistreti erau destul de fiorosi si semanau cu Pumba, mistretul din desenele animate Timon si Pumba. Iar mie Pumba asta mi se pare fioros desi el este vai mama lui in rolul pe care-l joaca.

Source photo



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea