luni, 9 aprilie 2012

Reclama ciudata la Pizza Pazzain revista Zile si Nopti

Sursa poza: Zile si nopti
Am rasfoit intens revista Zile si Nopti  din zona Brasov, pentru a mai vedea si eu ce preferinte au oamenii din centrul tarii, cu ce difera  continutul revistei din zona Brasov fata de continutul revistei din zona Prahova, etc. Mi-a atras atentia printre multe altele o reclama destul de ciudata la Pizza pazza, o firma de catering. Am intrat  pe google sa caut  detalii despre firma. Site-ul lor este foarte ok, primitor si usor de accesat. Au chiar si pagina de comenzi, retete, au si doua posturi de angajare-colaborare. M-au impresionat la prima vedere in mediul online. Ceea ce m-a deranjat insa  in reclama din revista Zile si Nopti Brasov, este o  imagine a reclamei in care apare un domn mare, gras  si dezbracat (coltul  stanga sus din poza) care gateste de zor si intre timp se uita la meci  de fapt sau la ce se uita el, numai la ceea ce face cu mainile nu. Pe mine unul reclama asta nu ma convinge  sa comand de la ei. Probabil ca nu ma convingea nici daca era Miss Romania dezbracata in locul  tipului  acesta fioros si cu burta cat Tampa. Cand esti in bucatarie si gatesti pentru altcineva mi se pare  frumos sa tii hainele pe tine. Bine ca nu au uitat sa-i puna boneta  fiorosului, ca putea sa-i cada parul in tigaie desi el era chel. Mare  paradox si asta.

Pe bune acum, pe voi v-ar convinge o reclama ca asta?
Cred ca era suficienta  insertia : New promotion pizza Comanzi 1, Primesti 2.
Chiar era mult mai  atragatoare. Mi-a mai placut  deasemenea ca au   telefon de contact (pentru comenzi) pentru toate retelele  cele mai  folosite in tara noastra, Vodafone, Orange si Cosmote, cat si telefon fix si fax.
Iarasi un  aspect care nu-mi place este  soricelul  care in locuieste litera I din titlul Pizza Pazza. Totusi nu suntem in filmul de animatie Rattatouille.







Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea