joi, 27 noiembrie 2014

Manichiura realizata rapid, cu Farmec

Am inventat un aparat de făcut unghiile. Cel mai inedit aparat din lume a fost creat de mine. Totul a luat contur datorită unei colege de serviciu care tot întârzia la program. Motivul cel mai des era: „nu mi s-a uscat oja pe unghii!” Păi dacă e așa, am zis să fiu eu salvatorul ei și al milioanelor de femei preocupate de valoarea pe care o dă manichiura imaginii lor.

Așa că m-am străduit timp de câteva luni și am ajuns să transpun în realitate aparatul care aplică oja automat. L-am denumit Aplică-ojă-inatorul. Mi-a luat cam mult să-i găsesc acest nume, dar am reușit. Acum aparatul minune este în stadiul de prototip, dar deja a făcut prima minune. Colega mea de serviciu, cea care s-a oferit în mod voluntar pentru testarea aparatului, nu a mai întârziat la serviciu. A avut o singură dorință pentru a participa la testarea aparatului. Oja să fie din colecțiile Farmec.
Sursa foto: facebook.com

Iată cum funcționează Aplică-ojă-inatorul:

Pasul 1 - Se spală bine mâinile. Se taie unghiile și se pilesc după forma dorită.
Pasul 2 - Se alege nuanța ojei care urmează să fie aplicată. Eu l-am testat folosind  lacuri Farmec Collection 2014 (Santa’s here, It’s freezing out there,Tree’s rock, Enjoy your dark side, Your highness, Honey, I’m home, Go get them, girl)
Pasul 3 - La semnalul sonor se retrag mâinile din aparat și se „citește” efectul Wow de pe fața utilizatoarei.
Sursa foto: facebook.com

„Este atât de simplu să-ți faci unghiile acum! Colega, azi ai un farmec aparte!” Așa îi zic în fiecare zi când o văd la timp la serviciu. Apoi ea se dezbracă, îmi face un masaj în zona spatelui, îmi relaxează mușchii gâtului, apoi îmi flutură unghiile perfecte prin fața ochilor. Scuze ... asta-i din alt film! Nu se întâmplă așa. Doar unghiile-i sunt perfecte, restul este în imaginația mea bogată. Sau cine știe ce va urma...

În timp ce scriu acest articol pentru Superblog2014, mă gândesc să brevetez invenția mea. De aceea nici nu vă dau mai multe detalii despre ea. E suficient să știți că funcționează și că efectul este wow.

Un comentariu:

  1. noi asteptam sa se lanseze sa ne bucuram de ea; pana atunci te lasam sa te distrezi, pardon visezi, cu a ta colega :P

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea