duminică, 30 noiembrie 2014

Oamenii simt nevoia sa joace jocuri online

Astazi eram in autobuz si langa mine erau niste adolescenti, cam de clasa a opta. Si jumatate din drum, cel putin zece minute, au vorbit numai despre jocurile pe care le joaca ei pe internet. Ma gandeam ca schimba subiectul si vor mai vorbi si despre scoala. Nu s-a intamplat asta, asa ca am aflat ca ei se joaca jocuri disney channel  pe un site pentru jocuri. Si printre preferintele lor erau jocurile cu Ben 10, Angry Birds, Avioanele Disney și Hannah Montana. Pe bune? Hannah Montana pentru baieti? Ii inteleg ca inca se joaca astfel de jocuri la varsta lor. Dar Hannah Montana este un joc pentru fetite ma gandesc.

Am incercat si eu jocuri cu personajele din Hannah Montana


Si pentru ca am ramas cu aceasta dilema, imediat ce am ajuns acasa am cautat jocuri disney channel distractive pe internet. Am vrut sa vad si eu care era de fapt distractia unui baiat cand se joaca un joc cu Hannah Montana. Am gasit pagina potrivita si am inceput sa incerc cateva joculete cu Hannah Montana. Nu zic ca nu erau interesante, dar nu cred ca mai sunt potrivite varstei unor adolescenti de 14 ani. In schimb daca ma intrebati pe mine, astfel de jocuri sunt perfecte pentru copii. Sunt inventive, dezvolta felul in care gandeste un copil, ii antreneaza in diferite probe si ii distreaza.

De fapt fiecare dintre noi are o latura copilareasca in el. Fiecare simte nevoia sa se mai joace din cand in cand, indiferent de varsta. Poate ca se joaca anumite jocuri mai sofisticate, dar tot simte nevoia de a se juca din cand in cand, macar in zilele libere de dupa cateva zile de munca.

Asa ca am deslusit si enigma de astazi. Am aflat ca sunt oameni care se mai joaca jocuri destinate copiilor si am descoperit si eu cate ceva atractiv in acestea. Jucati-va orice, dar cu masura. Numai atunci cand va opriti din joaca, va trebui sa va puneti intrebarea daca mai exista sau nu un copil in voi.



ANCORA: jocuri disney channel distractive

Un comentariu:

  1. eu din cand in cand fac pauze si ma joc diverse joculete pentru ca me relaxeaza si ma stimuleaza

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea