joi, 3 februarie 2011

Contorul de pe blogul meu

Am acest blog de aproximativ 3 ani. La inceput a fost creat in scop propriu, sa mai scriu si eu pe el ce mi se mai intampla in viata, sa pot participa la concursuri, care necesitau detinerea unui blog, deci pentru mine.



Nu am vrut sa fie foarte cunoscut, nici nu este, dar fata de atunci, chiar a devenit ceva mai cunoscut.Dupa un an de bloggerit am ajuns sa am cam 30-50 de vizite pe zi, asta deja cand incepusem sa folosesc blogul si pentru altceva in afara de propriile ganduri si articole cu care sa particip la concursuri. Este un blog gratuit din care am scos cativa banuti pana acum, dar nu foarte mult. Singurele investitii sunt timpul si ideile astfel incat m-am gandit sa-l pun la traba. Nu am reusit sa ajung la un castig mai mare adica spre exemplu sa fac  sa zicem 300 de lei pe luna. Acela ar fi fost un venit bun pentru mine, dar tot am reusit sa fac cam 1000 de lei intr-un an. Putin avand in vedere bataia de cap, dar e ca un al 13-lea salariu pe care nu il primesc de la munca.  Asadar dupa vreun an de munca la acest blog, am inceput sa tin numaratoarea vizitatorilor pe blogul meu si am constatat ca am in jur de 30-50 de vizite pe zi. Eu ma plangeam  ca sunt putine, dar Oancea Mihai, un fost coleg de munca de la Kaufland, mi-a spus sa gandesc altfel. Si inume in sensul vizitelor pe termen lung. Adica daca intr-o zi am 50 de vizite, in 10 zile voi avea 500 de vizite, adica in jur de vreo 300 de noi oameni care imi viziteaza blogul si care citesc sau nu ceva pe el. Nu am  informatii foarte importante pe el, nici nu urmaresc asta, decat foarte rar. Asa ca Mihai avea ceva dreptate cand spunea asta. Acum dupa 3 ani de bloggerit am ajuns la 100-150 de vizite pe zi, chiar 180-200 de vizite in zilele mai bune asta insemnand cam 1000 de persoane pe 10 zile. Ceea ce este foarte bine pentru un blog mic ca al meu si nepromovat puternic. Aceasta este puterea multiplicarii, prin care mi-am dat seama ca este ok si asa, mai putini vizitatori pe zi decat imi doresc, dar care revin si mai lasa si comentarii din cand in cand, motiv pentru care tin sa le multumesc cititorilor si comentatorilor mei. Sa traiti si sa va inmultiti!









Un comentariu:

Spune-ti parerea