joi, 3 februarie 2011

Nici anul asta nu am ajuns la patinoar

Am facut ce am facut si nici sezonul acesta nu am ajuns la patinoar, dar nu chiar din lipsa timpului, ca aici nu pot sa ma plang ci mai degraba de frica. As incerca mai intai sa invat sa merg acceptabil pe role. Macar echilibrul  sa fie pus la punct daca tot vreau sa ma dau pe gheata. Timp ar mai fi ca patinoarul tine cat tine si frigul de afara, dar ma sperie gandul ca as putea cadea in calea vreunui patinator care mi-ar putea reteza degetele. Asa ganduri hororr am  cand vine vorba de patinoar. asa ca stau potolit si anul acesta si pun pe lista de dorinte pentru anul in curs, achizitionarea unei perechi de role. Poate am sa reusesc sa le iau la vara, asta in cazul in care prioritatile mele  nu se vor schimba.

Foto http://patinoare.blogspot.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea