marți, 26 iulie 2011

Best Raisen - oferte tentante imposibil de refuzat

Best raisen. Nu stiu cui ii suna cunoscut numele acesta, dar poate ca  foarte multi romani le-au citit pliantul macar o data  pe an. Si asta fiindca au o strategie de marketing  foarte  buna  in care naivitatea potentialilor clienti este pusa zdravan la incercare. Pentru cei care inca nu stiu despre ce este vorba am sa va explic cum reuseste Best raisen sa faca acest lucru. Metoda este simpla si cat se poate de atragatoare pentru posibilii clienti.
Reteta este de asemenea simpla si porneste de la un pliant plasat in cutia postala a viitorilor clienti. Acestia primesc un pliant frumos colorat si foarte inzestrat cu  tot felul de oferte si promotii  care au un numitor comun si anume GRATUITATEA. Asta e prea frumos ca sa fie adevarat, mult prea frumos ca sa fie adevarat. Ei bine nu pot zice decat ca si pe mine m-a atras de nenumarate ori gandul  ca oferta este foarte atragatoare la prima vedere, dar dupa studierea atenta a  pliantului, imi trecea entuziasmul. De ce? Tocmai din cauza faptului ca erau prea multe gratuitati. Best raisen mai are putin si promite luna de pe cer in pliantele lor. Iata cate gratuitati sunt inghesuite intr-un pliant pe care este scris si pretul excursiei de numai 9,9 lei:
  • excursie in statiunea balneo-climaterica Calimanesti Caciulata
  • intrare gratuita la baile termale
  • calatorie in autocare comode
  • servirea gratuita a mesei de pranz
  • utilizarea unui bon valoric de 100 de euro
  • vizitarea Manastirii Cozia
  • fiecare participant primeste cadou unul din produsele la alegere puse la dispozitie
Cam astea sunt gratuitatile oferite de firma Best raisen si care sunt de nerefuzat pentru  multe persoane, nu doar pentru cei mai saraci. 
Eu unul nu inteleg cum poate o firma sa cheltuiasca  aproximativ 200 de euro de persoana (daca nu chiar mai mult) pentru niste potentiali clienti, care  de cele mai multe ori sunt  saraci care nu-si pot permite o excursie nici macar de o zi si de aceea apeleaza la acest noroc cazut din cer. Daca era o organizatie nonprofit sau o formatiune politica cea care  organiza aceasta excursie, atunci as fi inteles ca banii veneau din sponsorizari sau alte surse. dar cand banii vin de la o firma care  vrea sa obtina profit de pe urma organizarii acestei excursii cu potentiali clienti, atunci eu imi pun mari semne de intrebare. De ce ar face cineva acest lucru? Serviciile si produsele prezentate in cadrul excursiei trebuie sa fie de-a dreptul costisitoare ca sa acopere aceste cheltuieli ale excursiei, dar ei nu pomenesc nimic in pliant despre obligativitatea de a cumpara ceva sau obligativitatea survenita ca urmare a participarii la excursie, a angajamentului fata de serviciile sau produsele firmei Best raisen.
Dat fiind acete conditii, mie nu-mi suna a bine si nu am sa merg nici macar de curiozitate la vreo excursie de acest gen cu prezentare de produse si servicii, Mai ales ca Best raisen este  urmasa unei alte firme de acest gen puse sub semnul intrebarii  sub numele de BECK International.

Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

3 comentarii:

  1. tot ce se scrie in acest articol este adevarat

    RăspundețiȘtergere
  2. Firma Best Raisen(fosta Beck Raisen) vinde setul de gatit Hoffmayer si aspiratorul Vaporetto pa 3500RON, pacalindu-i pe oameni prin tehnici de marketing si manipulare. Potentialii clienti sunt invitati la o prezentare a acestor produse unde li se spune ca cele 2 valoreaza 8000 RON si ca este o ocazie unica de a achizitiona cele 2 produse la doar 3500 RON restul pune firma. In realitate cele 2 produse costa cam: 250 RON setul de gatit si 440 de RON aspiratorul. Deci iata cam ce marja de profit practica acesta firma.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea