duminică, 3 iulie 2011

Rezultate BAC 2011



Ori eu sunt prea critic ori oamenii sunt din ce in ce mai prosti. Pe toate posturile de televiziune se plange situatia nationala a rezultatelor obtinute la examenul de Bacalaureat  din toata tara. Se pun motive precum: ca subiectele la matematica au fost foarte dificile, ca subiectii au fost stresati de camerele de supraveghere,  si multe alte motive. Eu as spune ca sunt prosti cu totii, atat cei care au picat si spun ca nu trebuieau sa pice cat si cei care le tin partea, fie profesori  fie  parinti fie orice ar fi ei.  Am dat bacalaureatul acum cativa ani si subiectele au fost foarte  grele. Si cu toate astea am luat bacul la ceea ce am invatat, si aici nu pun la socoteala matematica unde am reusit sa copiez. A fost singura la care nu m-am pregatit. Dar daca as fi picat nu as fi avut tupeul sa spun ca a fost greu. Am spus ca a fost greu la limba romana unde ma pregatisem la subiectele principale dar  s-a dat din ceva  la care nu se astepta toata lumea. Dar a fost tot din materia de pregatit pentru bac, asa ca nu aveam nicio scuza. Si totusi acum toata lumea plange ca a picat BAC-ul. Eu as zice mai bine sa planga ca nu s-au pregatit. Asa de bine se vede ce rol important au jucat camerele de supraveghere si amenintarile lansate inainte de BAC... Atat de bine incat se vede rezultatul. Romania a picat BAC-ul, l-a picat pe propria piele si l-a picat pentru ca in sfarsit a fost ceva mai mare si mai buna supravegherea si corectitudinea. Nu va mai plangeti oameni buni. De ce va plangeti? Ca nu ati putut copia? Cred ca asta e raspunsul castigator. Avem atatea reguli care usureaza  absolvirea liceului, incat nu ar trebui sa existe astfel de plangeri. Una dintre ele este aceea ca daca pici BAC-ul la o materie nu vei da din nou toate probele. Ce mai vreti mai mult de atat? Ce nu va ajunge? Aveti variantele postate pe internet, ba chiar si rezolvate, tot nu va ajunge? Faceti pregatiri peste pregatiri, la scoala si dupa scoala apoi si acasa in timpul "liber", tot nu va ajunge? Ce ar trebui sa fie BAC-ul? O lucrare de control? Pe mine ma nemultumesc aceste posibile raspunsuri partinitoare elevilor nepregatiti. Sa fim seriosi ca la noi in Romania nu se mai face scoala asa cum trebuie. Am trecut si eu prin liceu si am avzut ce caterinca se face la ore si mai putina carte. Rusine celor ce plang actuala situatie. Eu as mari  strictetea mai tare decat este acum, cu riscul de a fi ca la politie.  Mai exact sa fie ca la examenul pentru permisul auto, unde de asemenea se plange toata lumea desi subiectele sunt de tip grila.

Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea