sâmbătă, 9 iulie 2011

Trebuie sa-mi gasesc o ocupatie

Cui nu-i plac hartiile alea multe cu cupiura cat mai mare? Mie unul nu-mi plac, pentru ca nu prea le am. Dar mi-ar placea daca le-as avea si le-as avea si le-as avea zi de zi. Dar cine sa mai inteleaga care e treaba in lumea asta cu oamenii, cu norocul lor in viata si cu soarta fiecaruia in parte? Eu unul nu  inteleg si nimeni nu cred ca imi poate da un raspuns cu certitudine, daca norocul exista, e ceva inventat sau daca e opusul ghinionului. E una dintre acele chestii pe care nimeni nu le poate stabili cu exactitate, ci doar poate lansa o ipoteza in legatura cu ele. Eu nu stiu ce sa mai cred si pe ce sa mai dau vina  cand vine vorba de noroc sau de ghinion. Spre exemplu ieri am zis sa investesc o suma de bani in pariuri. M-a luat valul ca de obicei. Si suma a devenit si mai mare si mai mare si a continuat sa tot creasca pana sus la incredibila suma de 1700 de lei investiti cica. Iar contul meu de parior scadea vazand cu ochii. Nu intelegeam cum e posibil ca sa nu nimeresc  niciun pariu. Cum e posibil sa pierd tot? Dar nici nu am reusit sa ma controlez cumva, in afara faptului ca la un moment dat am luat o pauza si am iesit sa ma plimb. 
Si  nu stiu din ce intamplare, s-a nimerit sa  ghicesc pariul salvator. Unde mai pui ca era chiar si combinat din doua meciuri. Iata situatia mea de pana la acel pariu inclusiv, in urmatoarele 4 imagini.  
808 lei pariati - 22 lei castigati

1640.2 lei pariati - 737.91 lei castigati. Bilant negativ, -902,29

2585.58 lei pariati - 1099.58 lei castigati, Bilant negativ : -1486 lei


De aici a inceput progresul
 Aici mai aveam in cont numai banii aflati in desfasurare. Aproximativ 250 de lei. Intre timp mai pierdusem la o alta casa de pariuri 90 de lei. Deci eram cu aproape 1600 de lei investiti + ceva maruntis cu care mai puneam pariuri. Dar apoi au urmat seriile de pariuri pe sume mari, castigate din ce in ce mai des.

 Inainte sa ma bag la culcare am avut seria de mai sus castigatoare. Am mai jucat ceva bani la sloturi si am castigat si acolo. Dar la ora 04:10 m-am trezit ca nu mai aveam somn de la atatia bani recuperati si am inceput iarasi sa pariez. Si inspiratia s-a dovedit a fi aproape de perfectiune. Intre ora 04:12 si 05:56 am avut o serie de 6 pariuri mari castigate si numai 4 pariuri mai modeste pierdute, iar balanta s-a inclinat  dinspre casa de pariuri catre mine. Deja eram pe plus fara a pune la socoteala investitia de 1700 de lei.
 Si bomba a urmat  pana la ora 07:41 sa explodeze, cand am reusit un pariu incredibil de 500 de lei pariati, al carui profit a fost de 450 de lei. Am mers apoi in centru la o plimbare cu rolele, altfel eram in  pericol sa pierd. Am ratat doua meciuri de baschet, intentionat. Nu am avut internet pe telefon si nici nu m-am grabit sa-l activez. Am vrut sa uit cateva ore de pariuri. Dar nu prea mult ca de la 09:30 cand am plecat de acasa (pana atunci mai invartisem tamburii la sloturi cu mari succese) Si pana la 11:27 nu au trecut decat doua ore. Dar  inspiratia a persistat si iata in inceputul imaginii urmatoare ce  castiguri uriase am realizat. Niste pariuri hazardate la care am stat cu sufletul la gura pana in ultima secunda. Este cazul pariului incredibil de 627 de lei, unde mi-a fugit teoretic si practic mana si mintile probabil si am efectuat pariul. Ultimele  30 de secunde au fost incendiare pentru mine. Pierdeam o suma importanta. urmaream meciul live text  pe site-ul Fiba si nu-mi dadeam seama ce joaca fetele la baschet acolo. Nu se mai misca nimic, Intreruperi multe si faulturi cu duiumul din partea grecoaicelor care nu erau favorite pentru acest meci. Si totusi pariul meu in ultimul sfert a fost ca vor bate cu o diferenta de 6 puncte. Diferenta s-a mentinut pe la 8 puncte pana in ultimele 30 de secunde, cand adversarele au reusit un cos de 3 puncte cu care ma faceau sa pierd la un singur punct diferenta. Si suspansul a continuat pana in secunda 4 cand posesia era  a adversarelor Greciei. dar din fericire pentru mine o ultima pasa interceptata de o puicuta dornica de afirmare intr-ale baschetului, a adus posesia mingii pentru echipa elena. De aici era o singura optiune viabila pentru adversare ca sa mai spere la ceva. Sa faulteze imediat ce se repune mingea in joc. Si asta au si facut. Au faultat, spre bucuria mea, iar Grecia a ratat prima lovitura libera obtinuta in urma faultului. Aici adrenalina a crescut  intr-un ritm alert, asteptand momentul in care aflam ce se intampla cu cea de-a doua lovitura libera. Intr-un final a fost transformata in punctul castigator pentru mine, ca ele deja erau castigatoare, nemaiputand  practic sa se intample nimic in 4 secunde si la o diferenta de 5 puncte in favoarea Greciei. Dar un punct bun la statistici m-a facut castigator   in ultima clipa iar acum ma pot lauda cu un bilant neasteptat de bun pentru mine.


 Si acum bilantul de la ora 5 dupa-amiaza.  Am in cont 3200 de lei + retrageri in asteptare 1300 de lei +  222 lei in desfasurare, pe trei pariuri diferite din Cupa sudamericana. Sper sa ramana la fel de buna si pana diseara. Oricum o sa limitez pariurile la maxim 100 de lei pe fiecare. Nu de alta dar sa nu fie exagerata suma pierduta in caz de esec.


Si Acum ma intreb eu, de ce tin oare toate chestiile astea cu urcusuri si coborasuri in viata si cam pe orice plan? De noroc, de soarta omului de inspiratie de ce anume tin aceste aspecte? Azi esti sus si maine ai picat  sau viceversa. Cred ca doar asa e facuta viata. Sa infruntam si bunele si relele din fiecare zi si sa trecem peste ele mergand mai departe.


Am castigat atat de multi bani, care pentru altii sunt atat de putini. Dar daca stau sa calculez babeste, am facut pana acum 2800 de lei in doua zile. Si asta doar profitul, si mai am sanse la pariurile care sunt in desfasurare si la cu care mai pot adauga inca ceva sute de lei la profit. Si totusi nu sunt obisnuit cu atat de multi bani pentru un roman de rand. Trebuie sa-mi gasesc o ocupatie valabila, ca altfel nu ma vad bine.
Sper sa scriu la fel de bine si la bilantul urmator.
Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

2 comentarii:

  1. Dumnezeule, e clar : esti pierdut!
    Am inteles ce nebunie curata ai trait sambata! Recunosc : la fel de tare ca Harry Potter, desi si pe mine m-a gasit maica-mea rosie ca focul cu cartea in mana la sapte dimineata, inca mai citeam sa termin volumul. Cine stie ce si-o fi inchipuit ea! Nu dormisem toata noaptea.
    E drept, la prima citire insa n-am inteles contabilitatea. Maine tre' sa reiau tabelele.

    RăspundețiȘtergere
  2. din cele citite intelg ca esti pasionat de pariuri .
    sper sa fie o pasiune trecatoare , nu un microb de care sa nu scapi

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea