marți, 26 iulie 2011

Favicon by blogspot

Azi am vazut pentru prima data  optiunea de  schimbare favicon direct din pagina de design a blogului. Optiunea apare in partea stanga sus a paginii de design iar favicnul poate fi ales direct din calculator cu conditia ca imaginea atasata sa fie patrata. Eu am incercat acest lucru dar nu am avut succes, sau cel putin in prima faza faviconul a ramas neschimbat, desi in pagina de design imi apare ca fiind schimbat. Poate va apare voua altfel, dar mie nu-mi  arata  in tab faviconul ales de mine. Poate e nevoie de putin timp pana sa se schimbe, asa ca incerc sa fiu rabdator. oricum nu tin neaparat sa se schimbe, asa cum nu tin neaparat sa ma mut cu tot cu blog pe un domeniu aratand prin asta ca as fi profi. De unde si pana unde  faza cu profi vine odata cu trecerea de la blogul free la blogul pe domeniu cu plata? Cel putin asta e explicatia pe care o primesc de la cei care au facut deja pasul. Muta-te pe  domeniu platit ca sa fii profi!

Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea