sâmbătă, 9 iulie 2011

Cine mi-a facut 69 pe ziua de azi?

Nu e cu prostioare intime, asta pentru cine a gandit cu pacat la prima vedere a titlului.  Am avut nevoie de 69 de puncte marcate de Argentina ca sa castig un pariu mare. Si cu chiu cu vai au reusit. Ba mai mult: chiar au stricat numarul rotund, inscriind inca doua puncte. Si tot suspansul asta a tinut pana in ultimele 20 de secunde ale meciului de baschet pe care l-am si vizionat in totalitate. Adrenalina la maxim din patul propriu. Nu-mi mai trebuie nici  sarituri cu coarda nici cu parasuta nici viteza. NIMIC, pentru ca am adrenalina la mine acasa. Acum ramane de vazut cand se va termina. Pana atunci  sper sa mai fac niste bani cand voi avea parte de alt 69 ... la scor ma refeream.
Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea