marți, 26 iulie 2011

Eforie Nord - preturi accesibile

Vacanta mea prelungita a avut o perioada de relaxare totala la malul marii. Mai precis in statiunea cel mai cunoscuta de mine si anume Eforie Nord. Acolo ma simt ca acasa aproape. Numai ca anul acesta  am fost dezamagit de ceea ce am gasit acolo.  Ma refer la turisti care sunt din ce in ce mai in varsta, facand din Eforie Nord o statiune a oamenilor trecuti de prima tinerete. Acest lucru este principalul care nu mi-a placut. Apoi ar mai fi  aspectul oamenilor care lasa de dorit din ce in ce mai mult. Am fost dezamagit de cat de multa celulita am vazut, burti umflate cu pompa atat la femei cat si la barbati  si sani deformati  tot mai tare fata de anii trecuti. In anii trecuti am fost mult mai multumit de ce am vazut pe plaja din Eforie Nord, de aceea am hotarat sa merg tot acolo. Acum ma voi gandi seriso daca mai are rost sa merg sau nu acolo in anii ce urmeaza. Nici macar distractia nu a mai fost ca  in anii trecuti, clubul in forma de vaporas, Yacht Club, fiind absolut  nepopulat in ciuda conditiilor optime de spatiu si  sonorizare. Ba nici macar intrarea nu se mai platea si totusi clientii lipseau cu desavarsire. De fapt din cele 5 cluburi de pe faleza niciunul nu avea cautare si cam in toate sufla vantul in ciuda intrarii libere de care puteau beneficia  absolut toti turistii ce doreau a se distra. Preturile din statiune au scazut si ele considerabil, fiind mult mai accesibile fata de anii trecuti. Se vede treaba ca statiunea a avut mult de suferit si nu inteleg de ce, fiindca conditiile exista. Plaja este destul de mare si intinsa pe mai bine de un kilometru, hoteluri si pensiuni cat cuprinde, cluburi,  spatii de joaca pentru copii, tot felul de activitati sustinute pe plaja si in apa si pe faleza si cu toate acestea statiunea moare de la an la an. Nu mai este deloc cea pe care o vizitam pentru prima data acum aproape 10 ani si care  imi placuse de la prima vedere

Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea