joi, 28 iulie 2011

Tehnici esentiale de supravietuire cu Bear Grill pe Discovery Channel



Acum ma uit la Tehnici esentiale de supravietuire cu Bear Grill pe Discovery la ora 20:00. Emisiunea este de luni pana vineri si inca nu am vazut toate episoadele, asa ca mai am de invatat.  Cine stie cum  si cand voi fi nevoit sa  aplic tehnicile de supravietuire. Revin in curand.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

3 comentarii:

  1. Nu te-am deranjat in timpul emisiunii (banuiesc ca s-o fi terminat).
    Dar acum ... ai schimbat femeile sanatoase si masinile aurite !! :)
    Asta imi place mai mult, dar vezi ca butonul cred ca e anterior, nu urmator.
    Cat despre tehnicile de supravietuire ... ai suficient instinct, nu de tine imi fac eu probleme! Mai bine mi-ai mai preda mie apoi cateva din lectiile astea insa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai putea sa incepi cu aspirina saracului cand esti racita. Trece mai repede si e suta la suta naturala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aspirina saracului??
    :)) am cautat pe google, m-am gandit eu ca nu-i acelasi lucru cu aspirina din farmacie, din moment ce ai zis ca e 100% naturala.
    Potrivit lui google ... n-am incercat tratamentul asta in raceli pana acum. :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea