joi, 26 februarie 2009

Cum nu sunt eu.Cum este Soarele.Cum sunt eu



Nu sunt un clasic, nu sunt un ciudat, nu sunt o creatie neterminata, nu sunt un obsedat, nu sunt un adept al unui gen bine determinat (gen : de oameni, de muzica, de jocuri, de lucruri, de ipostaze). Sunt "just me" cum des vad prin hi5-uri si pe la statusuri sau in descrierea unor fotografii. Sunt copilul care-si iubeste parintii, sunt omul care iubeste frumosul, sunt omul care poate darui dragoste, sunt omul care nu tine cont de vorbele rauvoitoare (de tipul:"-nu ies asa pe strada pentru ca rade lumea de mine" ), sunt omul care greseste si omul care invata din greseli, sunt copilul care lucreaza ca un adult, sunt adultul care se poarta ca un copil, sunt numai eu cu bune si cu rele si port in mine zeci de ganduri in fiecare zi pe care nu le impartasesc altora. In mintea mea dezvolt dialoguri care-mi aduc raspunsuri la intrebari si intrebari la raspunsuri. Sunt cel care are puterea sa zica pe fata ceea ce simte, cu orice risc pentru ca vorbele sunt menite comunicarii nu distrugerii. Cand sunt injurat nu rad de fiecare data, dar o fac deseori. Cand sunt criticat nu o iau ca pe o insulta ci ca pe un lucru bun. Daca nu as fi criticat inseamna ca nimanui nu i-ar pasa de mine. Injurati-ma si criticati-ma ca n-am sa raspund cu rautate si nici cu ura, poate decat cu un zambet, o vorba de SAH MAT sau cu putina indignare. Am o umbra pe care mi-o ascund deseori cand nu e soarele puternic. Sunt constient ca si atunci cand "nu e soare" el este acolo ascuns dupa nori si fara acea stralucire orbitoare. Ce sa-i faci are si el momente mai proaste. Totusi Soarele are si el o turma de fetze, aratand cate una la distanta de cativa kilometri sau cateva mii de kilometri. El are o personalitate mai puternica decat mine, poate de aceea modelul meu in viata este Soarele. Pentru ca poate face mai multe lucruri in acelasi timp. Poate ingheta, poate dezmierda, poate dezgheta, poate incinge, poate lumina si poate mentine viata in conditii optime. De aceea eu incerc sa-l copiez. Si candva am sa fiu ca el. Un Napoleon, un Soare, un Om. Un Om care iubeste, uraste, iarta si traieste intr-o lume plina de rautate si de bunatate in acelasi timp. Nu pot fi pe placul tuturor, dar pot fi pe placul meu. Trebuie doar sa-l rog pe Soare sa ma mai invete din tainele sale.

2 comentarii:

  1. o frumoasa descriere! esti..........omul care evolueaza repede, termenii simpli pe care ii foloseai in primele tale articole s-au transformat acum in cuvinte complexe, cuvinte ce pot avea mai multe sensuri..........in continuare........felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. e suuuuper nam ce zice...ai lasat lumea pe aici fara cuvinte...;););)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea