joi, 19 februarie 2009

Provocarea saptamanii! Tema 2

Şi pentru că mai este foarte puţin timp până când voi împlini 21 de ani, m-am gândit să realizez această probă drăgălaşă pentru voi. Sigur că este mult mai simplă decât cea de ieri. În ce constă? păi. Jocul se numeşte 21 de cuvinte. Substantive. Care v-au marcat viaţa până în prezent, sau care vă caracterizează şi vă plac. Atenţie să nu folosiţi adjective şi nici verbe!!! Subliniez.

Sa spunem ca pe mine m-au marcat, in ordine cronologica urmatoarele:

1. Mama (Nu pot rata persoana care mi-a dat viata. O mama-doua mame. Cel mai pretios substantiv)
2. Familia (Oamenii de langa mine care m-au ajutat in viata sa ma fac mare)
3. Sanii (sanii mamei care m-au hranit)
4. Olita (Oala de zi si de noapte pe care trebuia sa clocesc)
5. Televizorul (Atunci cand adorm atunci cand ma trezesc)
6. Prietenii (De cand esti mic iti faci prieteni, unii dintre ei iti marcheaza copilaria si poate chiar viata)
7. Mingea (Uite mami mingea.buff.buba.au!!!)
8. Bicicleta (Uite mami pot sa merg fara maini! Uite mami pot sa merg fara dinti.buba.au!!!)
9. Scoala (O scoala, doua scoli, pan' te faci mare si mori)
10. Casa (Destul de importanta, aici mi-am petrecut toata viata. Nu vreau sa ma mut din ea)
11. Cartea (Cand vreau sa invat ceva caut intr-o carte)
12. Cainii (Mi-au placut asa de mult incat ma intelegeam mai bine cu ei decat cu prietenii. Pana cand am fost muscat si mi-a trecut)
13. Lumina (N-as vrea sa traiesc nici in umbra si nici pe intuneric. Aprinde lumina te rog!)
14. Muzica (Defectiv de plural pentru cine se apuca sa o numere. Arta suprema)
15. Simturile (Ma bucur ca nu-mi lipseste niciun simt din cele 5)
16. Profesorii (Oameni peste oameni. Sa nu generalizam totusi...doar cine merita)
17. Iubirea (Te urca te coboara dar e necesara)
18. Masina (La 18 ani am luat permisul deci locul 18. Mai conduc cateodata)
19. Competitia (Fara competitie viata este plictisitoare pentru mine)
20. Calculatorul (Un bun mijloc de comunicare si de stocare)
21. Serviciu (As vrea un serviviu la domiciliu sau unul la care sa ma duc mai putine ore, sau unul bine platit, sau unul fara sefi, sau unul de musafir)

Nu-mi imaginam ca e atat de dificil. Sunt mai multe lucruri care te marcheaza, dar la care nu te gandesti poate niciodata. O proba buna. Mai multe pe Concurs Inka

Un comentariu:

Spune-ti parerea