miercuri, 11 februarie 2009

"Mai m-am gandit la ceva!"

Azi eram liber, adica nu trebuia sa ma duc la serviciu, adica eram liber sa fac ceva, adica nu depindeam cu nimic de serviciu. Dar telefonul m-a trezit cu noaptea in cap la 07:46, pentru ca o voce sa=mi reaminteasca faptul ca avem o sedinta la care prezenta este obligatorie. Asa ca am reusit sa ajung la sedinta cu pricina unde seful meu desavarsit ne-a expus problemele departamentului, dupa zicala "lu' Fulga" : "Mai m-am gandit la ceva!" Dupa asta m-am intors acasa am marsaluit printre site-uri de promovare pe internet, pentru blogul in cauza. Peste o ora imi suna iar telefonul. Merg la Mc Donald sa ma intalnesc cu posesorul vocii de la telefon. In autobuz aleg sa stau in picioare desi erau destule locuri sa ma asez. Ma postez in fata autobuzului pentru a vedea cam tot ce vede si soferul. In dreapta mea pe un loc liber candva, o tanti completa de zor o integrama. Ciudat lucru (autobuzul face in 25 de minute traseul de la un capat la altul)... ("probabil se plimba de dimineata in continuu" mi-am zis in sinea mea) In fine arunc si eu cateva priviri pe careurile necompletate dupa care ii spun: "-piper" raspunsul pe care il cauta de ceva timp. Doamna vizibil sicanata imi arunca o privire aspra dupa care spune: " -Auzi mai baietica? Vezi-ti de drumul tau si nu mai fi obraznic!" Intre timp se deschid usile si trebuie sa cobor. O fata vrea sa urce in autobuz, dar in viteza ei nu observa ca eu coboram. Indruga tot felul de texte cum ca ii place ciorba de burta.... dupa ce am coborat mi-am dat seama ca nu vorbea cu mine si nici singura ci avea o partenera de dialog. (bine ca nu ii placea ciorba de sub-burta). Merg grabit catre MC Donald sa intalnesc posesorul vocii de la telefon. Baiatul Rock e un tip simplu cu aspiratii mari. Super ok dar de un an jumate uita intr-una ca are sa-mi dea un set de 10 cd-uri raxon. Oare trebuie sa-i aduc aminte? Parasim incinta cu "Meci Puisori" si alte meniuri in cautarea unui alt loc. Il conduc catre Doroftei Pub unde pana si Mosul isi face aparitia dar un meniu la masa noastra intarzie sa apara. In cele din urma dupa o lunga asteptare apare pretiosul meniu desigur cu preturi excelente (pentru local nu pentru noi). El comanda un rom (ciudat avand in vedere ca tocmai imi spunea "cat de mult sufera el rromii") eu comand un Beks Lemon (am eu ceva cu lemonul in bere)si ne vedem de vorba pana ce apare alcoolul. Iau o gura din romul lui (atat de tare....poate mai tare de cat piatra) si apoi sting numaidecat cu bere. De-aia prefer apa "Quioara" "nu-i buna dar face bine!" Dupa lungi discutii plecam catre aleea cu lumini din fata "Prahova Hotel Plaza" mai vorbim putin, apoi ne indreptam repejor catre mall, avd putina surprindere pe fata lui ca vede ceva ce seamana a MALL in Ploiesti, dupa care isi ia talpasita catre gara...catre casa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea