luni, 2 februarie 2009

M-am EMOtionat de cateva luni incoace

De cand cu fetita care s-a sinucis acum cateva luni, componenta a curentului EMOKID, tot mai multi adepti au aderat la acest curent. Azi am avut o experienta neobisnuita, bazata pe o discutie cu un EMOKID care cica e un EMO in toata regula. Totusi eu am clasat aceasta "EMOKIDA" o adepta postsinuciderea mai sus amintita, adica momentul in care a devenit cunoscut acest curent la noi in tara. Discutia, care, desi ma degradeaza pe mine pe alocuri o postez, a avut subiecte diferite, dar un singur fir epic si anume prostia "EMOKIDEI". Cam asa decurge o discutie intre un EMOKID si un KIDEMO 1%:



Emo Girl: WSTI CUMVA TOCILAR?ș))
aditza365 nicusor: as vrea eu
aditza365 nicusor: de ce spui asta ?
Emo Girl: dupa poza
aditza365 nicusor: adica ???
Emo Girl: arati ca un tocilar
aditza365 nicusor: hai ca schimb poza sa te multumesc pe tine
Emo Girl: cati ani ai?
aditza365 nicusor: 20
Emo Girl: hm esti cumva din cercu de mate
aditza365 nicusor: nop
aditza365 nicusor: sunt de la tamagochiul tau
Emo Girl: haha faci glume de gradinita baiâ
aditza365 nicusor: de ce ma?
aditza365 nicusor: pai de acolo am id-ul tau
Emo Girl: facky sa te ia d***u
aditza365 nicusor: de ce vrei asta?
aditza365 nicusor: de unde esti emokidule?
aditza365 nicusor: sau emokido
aditza365 nicusor: nush exact cum sa-ti spun
Emo Girl: ba boule is mai mare ca tn
Emo Girl: si nu vb cu minori asa ca pa
aditza365 nicusor: pai inseamna ca esti mai bou
Emo Girl: pl mati
Emo Girl: esti un nesimtit sa nu stiu cum sa iti zic
Emo Girl: si esti mai urat ca un wc
aditza365 nicusor: un wc de la toaleta publica?
aditza365 nicusor: sau d-ala de la tara?
Emo Girl: era a iti zic
Emo Girl: figurant de bebe
Emo Girl: esti doar un copil rasfatat
aditza365 nicusor: da si mie o melodie rock pe care te tai u
Emo Girl: da-ti no pl pe care sa o bagi in (undev)
aditza365 nicusor: eu vorbeam serios
Emo Girl: si cred ca fuge orice fata la ce ,,frumos`'
Emo Girl: esti
aditza365 nicusor: de fugit nu fuge
aditza365 nicusor: dar nici prea mult nu sta
Emo Girl: da cum ar fi sasaruti pe cineva cred ca nu ar faceo nimeni
Emo Girl: nici macar un caine
aditza365 nicusor: ciudat
aditza365 nicusor: am avut fete care isi doreau sa ma sarute
aditza365 nicusor: esti prezicatoor ghicitor sau ce
aditza365 nicusor: ?
Emo Girl: nu am gusturi si clar nu asi sauta unu ca tn
aditza365 nicusor: pai esti baiat
aditza365 nicusor: nici nu mi-as dori
Emo Girl: is fata bou naibii
Emo Girl: si cred ca mai esti si homosexual
BUZZ!!!
aditza365 nicusor: se prea poate ... mai bine homosexual decat hEMOsexual
Emo Girl: fuck you
aditza365 nicusor: adica?
Emo Girl: imi bag p**a(lu razva) in tn
Emo Girl: si-s fata
aditza365 nicusor: si cine e razva?
aditza365 nicusor: e tipul cu care faci 69 ?
Emo Girl: nu e un bou
aditza365 nicusor: dar numai cu d-astia te imprietenesti fata
aditza365 nicusor: am impresia ca esti o vaca
Emo Girl: am impresia ca estihomo
aditza365 nicusor: am impresia ca u nu esti
aditza365 nicusor: mai am un hEMO in lista
aditza365 nicusor: vrei id-ul lui ?|
aditza365 nicusor: poate stati impreuna pe intuneric
Emo Girl: da
Emo Girl: si is fatapentru a 1000-oara
aditza365 nicusor: am inteles din a doua
Emo Girl: ba dami i-diu lu ala
Emo Girl: si iti zic orice
BUZZ!!!
aditza365 nicusor: stai asa ...
aditza365 nicusor: da si mie una doua melodii pe care le asculti u mai des
Emo Girl: seether
Emo Girl: red hot chili peppers..
Emo Girl: este a si mersi e super extra dragut baiatu stii cati ani are
BUZZ!!!
aditza365 nicusor: nu
aditza365 nicusor: ca nu am vb cu el
Emo Girl: bn ok mersi
aditza365 nicusor: ma bucur ca ti-ai gasit perechea
aditza365 nicusor: de fapt nu ma bucur
Emo Girl: bagame-asi in tn
aditza365 nicusor: iar incepi ?
aditza365 nicusor: nu te iubesc
Emo Girl: nici eu
aditza365 nicusor: as vrea sa te vad stoarsa in masina de spalat
Emo Girl: fuck you iar
aditza365 nicusor: iar si iar
aditza365 nicusor: dar nu te mai saturi
aditza365 nicusor: esti si nimfoEMO pe deasupra
Emo Girl: lasa-ma
aditza365 nicusor: te las sa atarni
Emo Girl: mi-am gasit perechea superba
aditza365 nicusor: eu cred ca e la fel de praf ca si tine deci va completati perfect
aditza365 nicusor: deci esti atat de true ca va puteti da cu capul de pereti impreuna
Emo Girl: p**a in tine
aditza365 nicusor: sa ma chemi si pe mine cand te razi cu lama la pasaroi
Emo Girl: p**a in tn inc o data
aditza365 nicusor: mai bine ia u doua in c*r
Emo Girl: bai bine iti iei doua fete
Emo Girl: si ai patru p**e
Emo Girl: ca sa nu te plictisesti
aditza365 nicusor: te las sa te dai cu piper in nari
Emo Girl has signed out. (2/2/2009 5:08 PM)

Cam asta e nivelul de educatie al unui EMOKID, care are greseli nu de scriere ci de gramatica. Greselile din cauza vitezei se vad clar. Cand esti anagramat se vede cu ochiul liber dar nu cu ochiul rimelat al unui emo, ochiul ascuns dupa o tufa de par.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea