duminică, 1 februarie 2009

"Vine valul imi ia calul"

Stateam si eu ca orice om si ma relaxam sambata mai la TV mai la PC, cand deodata m-am gandit ca trebuie sa dorm si eu si sa ma odihnesc, ca sa evit oboseala din timpul noptii timp pe care urma sa-l petrec la serviciu. Asa ca am stins frumusel calculatorul si m-am bagat la somnic. Pun alarma sa sune peste 3 ore si adorm ca un bebelus timp de vreo doua ore (mai putin decat imi programasem dar e bine si asa). Ma trezesc aprind calculatorul dau drumu la putintica joaca asa de recreere,(vreo doua ore) dupa care ma bag la vorba pe mess si pe blog cu niste cunostinte. Se face ceasul 21:40 incep sa finalizez convorbirile si zoresc pregatirile ca sa pot pleca la serviciu. Pregatit nevoie mare, o iau la alergatura stropindu-ma pe blugi cu apa provenita din urma ninsorii care nu a izbutit sa se transforme in patura de zapada mult dorita. Fac ce fac si ajung in statie cu un minut inaintea autobuzului care ma transporta la serviciu. Nu ajung bine in birou ca ma si intampina seful de tura care-mi spune ca eu sunt liber si ca am venit degeaba la serviciu. Colegii izbucnesc in hohote de ras, aratandu-ma cu degetelul. Ies din birou mai verific o data si ma gandesc ce sa mai fac timp de 40 de minute pana pleaca schimbul. Ma apuc sa mananc sandwich-urile si merg sa-mi salut colegii care rad in continuare de greseala mea. Poate va intrebati ce legatura are titlul acestui articol cu articolul in sine? Raspunsul este simplu: absolut niciuna. Eram in pana de titlu si l-am ales pe acesta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea