marți, 4 octombrie 2011

As iubi si cainii vagabonzi

Dupa cum spunea Mihai Constantinescu in cantecul sau despre patrupedele fara stapan din toata Romania, ar trebui sa le iubeasca cineva si pe ele. Eu le-am iubit candva, cand eram mic si  nu imi era frica de ele. Dar paradoxal, am crescut si am capatat si o frica ciudata  de cainii cu sau fara stapan. Dar azi am ajutat un caine alb sa scape de niste  ciulini pe care ii capatase in blana si care il deranjau vadit. L-am mangaiat intai ca sa inteleaga ca nu vin cu ganduri rele apoi am inceput sa-i smulg ciulinii care ii atarnau cu tot cu tulpina plantei.  De multa vreme nu am mai pus mana pe un caine maidanez, pe care sa nu-l cunosc deloc. Ultima experienta fusese cu o catea din fata blocului meu,  a carei figura nu  exprima nimic si a carei coada nu dadea niciun mesaj. Si totusi am pus mana pe ea cu chiu cu vai de cateva ori.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. ai curaj, eu de cand am avut placerea sa ma muste o catea miseleste nu ma mai apropii de caini

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea