duminică, 9 octombrie 2011

Prin lume calator

Visez la a fi prin lume calator. Sper ca in toata viata mea sa nu ramana la stadiul de vis dorinta mea. Anul acesta am reusit cat de cat sa calatoresc mai mult in tarisoara mea. Nu am mers mult prea departe de orasul natal Ploiesti, insa am fost destul de multumit. Datorita Mihaelei  care  a avut initiativa si bani atunci cand mie imi lipsea cand una, cand alta, cand amandoua, careia inca ii sunt dator  cel putin moral daca nu financiar, am reusit sa vad  sau sa revad o mica parte din Romania. Si nu se datoreaza asta in niciun caz campaniei doamnei Udrea, care a investit o caruta mare de bani in publicitate pentru a readuce spiritul calator al romanului de rand, pe plaiurile mioritice. Ci mai degraba a apetitului meu ridicat pentru vizitarea unor locuri noi din tara natala. Chiar daca costurile de transport de la noi sunt atat de ridicate, asta nu m-a dat inapoi de la a vizita  Castelul Bran si imprejurimile, de a urca la pas pana la partia de schi de langa Valea portii, vizitarea Castelului Cantacuzino din Busteni, o parte a Cazinoului din Sinaia si Castelul Peles, o expozitie de pictura si arhitectura, o expozitie de trenuri in miniatura si tematica C.F.R. ,  Baile Olanesti, Ramnicu Valcea, Brasovul - care m-a impresionat din foarte multe puncte de vedere, Slanic Prahova, etc. Am facut toate astea intr-o singura vara si se putea chiar si mai mult de atat. Oricum am bifat in lista de dorinte, dorinta care spunea ca trebuie sa calatoresc mai mult anul acesta. Iar daca tinem cont  ca acnul nu s-a incheiat si ca este posibil sa ajung in Germania incepand cu urmatoarea luna, este posibil sa am chiar nevoie de un rucsac nou. Cel pe care l-am tot folosit in iesirile amintite mai sus, este un rucsac de picnic, care nu intruneste chiar toate nevoile si intrebuintariled e care as avea eu nevoie. Pentru mine niciun rucsac nu este perfect, dar macar pot alege unul care sa se apropie de ceea ce caut eu. Cum ar fi rucsacul mare din gama American Tourister distribuita prin intermediul Hypermarket-ului fara egal Real. Din caracteristicile si dotarile sale pe care le-am lipit in lista ce urmeaza, imi place cel mai mult ca are multe buzunare interioare. Mie imi place sa iau tot felul de nimicuri dupa mine, pe care le sortez in functie de intrebuintari. Rucsacul meu de picnic nu are decat doua compartimente mari si un buzunar, si nu ma ajuta deloc in aranjarea  acestor nimicuri.
  • Compartiment interior cu protectie pentru orice tip de laptop
  • Diverse buzunare interioare
  • Buzunar frontal vertical ascuns
  • 2 buzunare laterale
  • Maner si curele de spate confortabile
  • Fermoar cu optiune lacat
  • Spate rucsac captusit
  • Dimensiuni: 31 x 18 x 45 cm
De asemenea s-ar putea sa-mi placa si deschiderea larga pe care o ofera fermoarele. Uneori e bine sa mergi cu lucrurile ascunse de ochii lumii. Chiar si laptopul il poti baga in rucsac fara sa atragi privirile  ticaloase ale hotilor.

Daca tot vorbeam de posibila mea plecare in Germania, este foarte posibil sa mi-l cumpar, deoarece nu-mi place sa ma car cu mult bagaj oriunde m-as duce. Nu  vreau sa am grija  prea multor lucruri. Strictul necesar imi este de ajuns si chiar am demonstrat eu cuiva cat de multe lucrui poti lua intr-un rucsac, fara sa iti lipseasca mare lucru intr-o drumetie. Iar cum la Real superoferta de 60 % reducere la gama de bagaje American Tourister tine pana la sfarsitul lunii  februarie din anul 2012, este posibil sa trec si eu sa-mi cumpar un rucsac din aceasta gama.

Iata si un scenariu  in care mi-ar putea fi atat de util rucsacul.
Ajung in Germania, fara prea multe pregatiri in prealabil, asa cum obisnuiesc eu sa plec. Sunt imbracat putin mai gros decat era necesar ca sa nu car totul in spate si sa nu am alte bagaje aditionale. Am rucsacul in spate cu doua perechi de schimburi, intr-unul din compartimente. In celalalt am o sticla cu ceva de baut, nu prea mare, ca nu-s in desert totusi, cateva obiecte de igiena personala intr-un buzunar, incarcatorul telefonului si  firul laptop-ului in alt buzunar,  un dictionar de conversatie in limba germana, laptopul, cateva acte si  cam asta e locul meu din rucsac. Sunt putin cam inghesuite lucrurile mai ales in compartimentul cu haine, dar si eu sunt fudul si nu-mi place sa car. In schimb nu-mi place nici sa atrag atentia intr-un oras european vizitat de turisti, in care hotii privesc din umbra. Pot  intra in magazine, pot circula lejer pe trotuar, pot lua  autobuzul si multe altele fara sa fac deranj in jurul meu, sau sa atrag atentia cuiva asupra mea. Este cel mai bine sa nu dai impresia ca esti turist sau ca nu cunosti zona. Altfel poti deveni o posibila victima intr-un oras necunoscut tie iar lucrurile se pot inrautati. Si uite asa ma decurc eu cu un rucsac care nu este exagerat de mare, dar deloc mic. Pentru mine  si pentru nevoile mele este de ajuns. Pentru cei care vor mai  mult sa recurga la trolere, dar nu vor fi  mai fericiti ci cu siguranta mai impovarati.
Iar acum voi merge la toaleta si nu voi avea grija bagajului, pentru ca-l am in spate.
Auf Wiedersehen!
Acest articol participa la concursul SuperBlog 2011

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

  1. Ce sa spun sper sa ai bafta si sa castigi tot ceea ce ti-ai propus in viata

    RăspundețiȘtergere
  2. iti doresc sa ajungi cat mai repede sa vizitezi germania, merita .

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea