marți, 11 octombrie 2011

Innocent passions . . . or not

Cand vine vorba despre protejarea mediului, ma simt destul de curat sufleteste. Am cateva simptome care demonstreaza cum ca in mine spiritul ecologist  nu lipseste cu desavarsire, din moment ce ma deranjeaza cand vad pe cineva ca face mizerie in spatii publice si mai ales in locurile mai putin  circulate de oameni, in care nu are cine sa faca curatenie zi de zi precum in spatiul urban. Ma deranjeaza de asemenea cand vad risipa de orice fel ar fi ea si  nu din motive de economie cat din motive de ecologie.  Nu numai acasa sting  lumina cand ies din camera, sau opresc apa cand ma samponez, sau arunc gunoaiele unde trebuie, ci si la prieteni, la restaurante, pensiuni sau hoteluri. La mine mesajul unor organizatii precum Umbrela verde, a ajuns bine si s-a inradacinat adanc in comportamentul meu.
Dar cand vad  spotul laptop-ului Lamborghini VX7 imi aduc aminte de bolidul  cu multi cai putere si consumul de combustibil pe masura si uit pentru moment de  cumpatarea mea in alte domenii. Desi nu-mi place sa conduc masini, imi place sa vad un profesionist care imblanzeste  o masina cu multi cai putere. Asus s-a inspirat de la minunatul bolid Lamborghini si a creat un laptop de vis copiind elemente de design ale supercar-ului. Laptop-ul este dotat si cu doua procesoare de mare viteza care ne aduc aminte de  acceleratia impresionanta pe care o poate atinge automobilul Lamborghini.


Cand vad acest clip-ul de mai su si imi fuge gandul la caii putere  ai automobilului Lamborghini si imi mai vine in minte si o placere  personala care este si "extrema" pentru mine
De cand eram mic si inca nu aveam insamantat instinctul de ecologist, am  capatat pasiunea de a conduce tractorul vecinului de la tara  in drumul catre padure. Ma tinea in brate si  ma lasa sa tin de volan impreuna cu el. Si acesta a fost momentul in care mi s-a pus pata de a vrea sa tin in frau un tractor. De la volanul lui totul mi se parea mic in calea mea. Si am crescut si m-am facut mare si am ajuns sa conduc singurel tractorul, capatand forta si dexteritatea necesare tinerii in frau a unui astfel de monstru cu roti imense, asa cum il vad eu. Chiar si acum , cand mai ajung pe acolo fac un drum cu tractorul pe  drumul accidentat catre padure, scaunul tractorului aruncandu-ma din el la fiecare denivelare mai mare.  Adrenalina este prezenta in mine, din moment ce am emotii  cand conduc un asemenea colos. Ma simt mic in scaunul lui, dar asta e placerea mea nevinovata, care nu este pe placul naturii.

Acest articol participa la concursul SuperBlog 2011


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea