luni, 3 octombrie 2011

Despre campania Knorr

In urma cu cateva zile ma laudam intr-un articol ca am gatit o ciorba gustoasa.  Si nu ma laudam degeaba, fiindca asa a si fost. Numai ca nu am avut niciun degustator tentat sa o  incerce.  Oricum eu am fost multumit de ciorba pe care am facut-o singur si pe care am mancat-o  tot singur.
Insa  ceea ce am folosit atunci  si a dat gust in plus ciorbitei mele a fost baza de mancaruri de la Knorr.  Si tocmai despre asta am sa spun cateva cuvinte acum. Knorr a fost prima  baza pentru mancaruri mai de soi de care am aflat prima data cand eram mic. Dintotdeauna mi-a placut sa stau langa mama in bucatarie cand gatea. De aceea am si  furat cateva trucuri  de la ea, fara sa o intreb neaparat.  Inca de pe atunci punea in ciorbe baza pentru mancaruri, care se gasea atunci la pliculete. Apoi a aparut la caserole, la un pret mai bun si amam a inceput sa cumpere la caserole. Inca le tin minte forma, desi s-a schimbat intre timp. Erau niste caserole albe , mai inuste la baza si mai largi la gura, cu capac rosu si imbracate intr-o "camasa" rosie cu inscriptiile Knorr. Costau 45000 de mii de lei, ca asa erau banii atunci si erau foarte convenabile. Tinea cam o luna jumatate la noi o caserola.  Eram si multe guri de hranit in casa si mama gatea  cam din doua in doua zile. Apoi Knorr a  aparut si la cubulete, fiind mai cooncentrat, si-a  marit gama de produse, la mustaruri,  baze de mancaruri cu diferite arome,  bors instant, ciorbe instant, punga magica de la Knorr (a carei reclama imi lasa apa in gura, cand vedeam copanelele de pui condimentate si scoase de la cuptor). Apoi m-am facut mai mare, m-am angajat, iar cand mancam la serviciu la cantina, felul doi era musai sa fie insotit de pliculetele Knorr mustar, sos de maioneza sau  ketchup.
Acum sa revin in prezent, ca am aflat ca maine 4 octombrie incepand cu orele 15:00 va avea loc la Sky Club langa Ploiesti, un eveniment de degustare de sosuri din noua gama de sosuri Knorr. Evenimentul face parte din campania lansata de Knorr care se numeste  Testeaza-ne! Pasiunea pentru gust e in natura noastra!
Asa ca cei care vor dori sa faca act de prezenta sunt asteptati maine, marti, 4 octombrie 2011 la Sky Club de langa Ploiesti. Evenimentul este primul din cadrul acestei campanii care va continua si la Sibiu, Constanta, Oradea, Bucuresti si alte orase. 
Daca nu puteti ajunge la eveniment, sau  evenimentul nu se tine in apropierea sau in orasul dumneavoastra, puteti afla mai multe informatii despre sosuri de aici .

Acest articol face parte dintr-o campanie Blogal Initiative creata special pentru bloggerii din Ploiesti.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

6 comentarii:

  1. imi place, e cea mai personala experienta legata de Knorr din cate am citit.
    Plus ca la tine chiar e autentica, si eu zic ca se simte asta.
    Imi plac postarile personalizate, sunt singurele credibile.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place, nu e buna nici o mancare fara knorr

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina
    Imi place,totul e bun cu knorr

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu prefer Knorr!e cel mai bun

    RăspundețiȘtergere
  5. Robertto

    Knorr este o companie foarte buna pentru toate mancarurile care trebuie condimentate sa dea gustul,,Knorr".Daca nu ai pune Knorr nu ar mai avea acelasi gust pe care il da.
    Multumim companiei Knorr care ne ajuta sa mancam ceva gustos.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea