luni, 31 octombrie 2011

Cand am castigat excursia NH Hotels...

... am fost "nevoit" sa-mi aleg destinatia de vacanta oriunde NH Hotels detine vreun hotel. Puteam alege  destinatii din America, din Africa, din Europa, dar fiind prins  de o promisiune  data unei prietene, nu am putut alege decat  o locatie care imi putea permite sa  duc la bun sfarsit promisiunea. As fi vrut totusi sa aleg Barcelona sau Amsterdam, de ce nu Timisoara (pe care nu am vizitat-o inca), dar nu eram sigur ca voi putea reveni la timp, asa ca am ales Bucurestiul. Promisesem cuiva ca la acea data ii voi fi alaturi in Bucuresti la o nunta asa ca nu am vrut sa-mi incalc promisiunea facuta mai ales ca aveam o alternativa foarte buna. Am ales sa merg la NH Bucharest si cu aceasta ocazie aveam sa mai impac o provocare primita de la un prieten, cea de a petrece un  weekend eco in orasul supraaglomerat Bucuresti.
Prima zi  a fost  interesanta. Am avut parte de o primire  interesanta din partea personalului hotelului.
Hotelul de 4 stele  situat in Bulevardul Mircea Voda Nr.21,  sector  3, mi-a facut o primire calduroasa. Receptionera, a fost foarte draguta, tot timpul cu zambetul pe buze in ciuda faptului ca-i puneam multe intrebari, unele poate  destul de ciudate. Mi s-a dat ocazia sa  aleg o camera  izolata fonic, camera pentru nefumatori, cu vedere pe ce parte doresc eu, etc. Am ales o camera simpla insa, pentru ca oricum nu aveam de gand sa stau prea mult in ea. Mi s-a spus ca hotelul promoveaza  activitatile eco si  se comporta in consecinta.
Din holul hotelului am luat un pliant pe care l-am rasfoit minute in sir in camera. In el am vazut locatii din toata lumea si am citit si despre serviciile eco pe care le ofera. Am fost surprins de cateva dintre ele, iar in special de cea cu  incarcatoarele masinilor electrice. Mi s-a parut deosebita, mai ales ca  masinile electrice sunt foarte putine in ziua de azi. Alt serviciu eco care vine in  ajutorul  turistului sau al clientilor care pun accentul pe asa ceva este  calculatorul emisiilor de dioxid de carbon disponibil pe site-ul lor.
Pe  pliantul  pe care il tineam in mana mi-a mai atras atentia un lucru. Conceptul Wake Up To A Better World pe care, dupa ce l-am citit mai in detaliu, l-am si inteles pe tot parcursul interactiunii cu personalul hotelului si cu imprejurarile acestuia. Atat cat mi-a permis timpul am realizat ca oamenii chiar sunt profesionisti, chiar si intr-un hotel destul de mic precum cel din Bucuresti.
A doua zi am reusit sa fac cateva lucruri in spiritul ecologist insuflat de  conceptul Wake Up To A Better World cat  si de provocarea lasnata de prietenul meu. Am petrecut o zi  mergand pe jos si pe bicicleta, sau folosind metroul. Am lasat masina in parcarea hotelului chiar si cand am mers la nunta insotind-o pe prietena mea caruia ii facusem promisiunea ca ii voi fi alaturi. Am fost incantat de un weekend petrecut frumos si intr-un stil inedit descoperind  cu aceasta ocazie si calitatile unui hotel de 4 stele  intrunite cu cele ale unui hotel din lantul international NH Hotels.



Acest articol participa la concursul Superblog 2011


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. ce tare:) si cum ai castigat? am auzit de cineva care a castigat vacanta pe toata viata la un hotel din tenerife sau o alta insula:)prea tare

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea