vineri, 21 octombrie 2011

Am ajuns la 400

In  iarna anului 2009, mai exact in luna ianuarie, m-am hotarat sa-mi creez propriul meu blog. Eram in mare  fuga dupa concursuri, iar la unele nu puteam participa din cauza ca nu aveam un blog, aceasta fiind o conditie imperios necesara pentru  participare. Acesta a fost primul impuls care m-a indemnat sa creez blogul, iar prima postare pe el a fost "3 ore, 20 de minute, cateva secunde si 300 de metri garduri", o postare pe care am scris-o cu mare atentie, intr-o nota usor umoristica, prezentand in fapt, intamplarea prin care trecusem atunci. A urmat apoi o a doua postare cu  o relatare despre  imbinarea intamplatoare a doua lucruri, in speta  mersul la un meci de baschet si vizionarea unei emisiuni de la OTV. Despre baschet aveam sa mai scriu cateva  articole de atunci, iar mai tarziu sa-mi creez un blog pe care am scris numai articole despre baschet. incepuse frumos, insa l-am cam lasat in paragina de la o vreme. In toti anii acestia am scris  39  de articole participante la concursuri sau in care anuntam de vreun concurs, sau alte chestioare legate de concursuri, acestora mai adaugandu-se inca alte cateva articole neetichetate.  Statistica ce arata entuziasmul pe care l-am avut  de la deschiderea blogului, se vede din numarul de postari din anul 2009, cand am scris 189 de articole, urmatorul an fiind de-a dreptul lenes ( si gandindu-ma uneori la renuntarea  la blog. Totusi lista de dorinte din 2011  in care scriam ca imi doresc sa scriu mai mult pe blog, mi-a redat pofta de scris si asa am ajuns sa scriu pana la momentul acestui articol  de 157 de ori.
 Cursa in singurul top in care sunt inscris si care uneori mi-a dat impulsuri  de "se poate si mai bine" m-a facut sa ajung  in primii 2000 de bloguri ca activitate, acesta fiind un feedback bun pentru mine.
In continuare am probleme cu feed-ul blogului pe care nu stiu cum sa-l remediez, iar o alta problema este  de altfel data de  lipsa de vointa in a modifica putin HTML-ul sablonului si a schimba meniul din partea de sus a blogului care acum este inactiv.
De-a lungul timpului am avut mai multe sabloane pentru  blog, cu teme  bazate in special pe teme din animatii celebre precum Finding Nemo, Ice Age, Ratatouille, etc, dar si alte teme care sa ma ajute mai bine in monetizarea  blogului cu ajutorul programului Google Adsense.  Acum rulez cu o tema simpla  modificata de mine, trecuta prin diferite stiluri si culori si ajustata pe ici pe colo, de care sunt multumit, cum nu am fost de alta pana acum.
Acestea fiind spuse, las deschisa lista  articolelor si statisticilor personale ale blogului meu, care este o parte din mine, in el investindu-mi mult timp, idei si uneori suflet in ceea ce am scris si trec la alte postari in cadrul concursului Super Blog 2011, care ma provoaca la probe de imaginatie destul de dificile.
Sa auzim numai de bine!

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

4 comentarii:

  1. foarte interesant articolul -bercea claudia-

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut ocazia sa intru de multe ori pe blogultau si chiar mi-a placut.Spor la scris in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. tema mea preferata a fost cea din Ice Age.
    Culmea, pe cea cu Ratatouille nu mi-o amintesc ...
    Bafta la concursuri , felicitarile mele modul in care te prezinti la SuperBlog !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare blogu imi place mult nota umoristica din fiecare articol.Si daca nu iti iese nici cu ospataria sa sti ca mai sunt cursuri pe la ACR si mai sunt profi doritori sa iti predea o jumatate de caiet in 3 zile ;))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea