sâmbătă, 17 ianuarie 2009

3 ore, 20 de minute, cateva secunde si 300 de metri garduri

Ora 06:55
Suna ceasul (nu-l aud, dar il opresc)
Ora 06:58
Ma trezesc (parca pusesem alarma sa sune...) In fine...merg la baie ma inviorez putin, fac ce face cam toata lumea cand are noaptea-n cap de dimineatza si ies din baie o idee mai treaz decat atunci cand intrasem. Aprind calculatorul, verific mailul, deschid cateva aplicatii nu foarte necesare pentru ceea ce urmeaza sa fac, si apoi shortcut-ul cel mai izolat din dreapta sus a monitorului pe care scrie ceva de genul "Teoria argumentarii...". A da! Din cauza asta m-am trezit. Trebuie sa invat ca am examen la ... o ..daaa la facultate. Deja plictisit dupa numai 25 de intrebari parcurse, mananc in graba un sandwich si incep sa ma imbrac.
Ora 08:08
Ies din casa avand destinatia "Centrul Orasului Ploiesti". Frigul de afara si trotoarul inghetat pe care abia pot sa-mi tin echilibrul, nu ma incanta deloc. Totusi ajung in statia de autobuz, si astept o masina mare care sa ma transporte. In cele din urma apare si ma urc in ea facand biletul de bunavoie si nesilit de nimeni. Cobor 6 statii mai incolo si o iau la talpasita pana la sediul facultatii.
Ora 08:36
Incep examenul, unul din cele mai grele din istoria mea la aceasta facultate. Ma rog sa-mi pice ceva usor , poate ceva ce am invatat ca papagalul acasa. Da!!! Doua intrebari pe care le-am facut acasa. Bifez raspunsul corect si trec mai departe, printre sofisme, silogisme, argumentari, nume de filosofi si alte chestii ciudate si nerecomandate persoanelor de varsta mea. Incerc sa gandesc mai departe, dar fara teorie sunt praf si pulbere; in sfarsit dau si de doua intrebari pe care le pot gandi "logic" ca sa pot spune asa. Ehei... acum e acum ... dau "submit" si merg mai departe -> rezultate testare -> 50 din 100 de puncte. "-Oau am luat fata!" ii soptesc unei colege care imi raspunde sec: "-Bravo!"
Ora 08:42
Dau sa plec nu inainte de a discuta o problema cu una din indrumatoarele din sala. Fiind sambata ma hotarasc sa merg pe jos pana acasa, ca oricum nu e departe si oricum autobuzele circula cam dupa cum se strange lumea in statie. Si mai merg putin si inca putin, parca imi e mai cald acum cu examenul luat. Mai intru intr-un magazin unde vreau sa vad un pret, apoi la o bijuterie, apoi imi vad de drum, pana in dreptul unei curti de bloc din care un catelus mare se gandeste sa ma bage in seama (eu l-as fi bagat in masa 2 minute mai incolo. Inainte sa trec de acea curte, vad un alt caine venind la gard latrand, mai micut decat catelusul mare, dar mai indraznet. Si uite asa unu imi venea pana la sold cam asa inalt al naibii si ailalta o potaie mai mica dar mai vioaie imi venea pana la ***** genunchi. Vai ce combinatie minunata! Cred ca asta din urma - potaia- a fost cu ideea sa ma urmareasca; si am mai mers vreo 30 de metri si cand ma uit in spate veneau panaramele dupa mine; si n-am fugit am zis ca ies din zona lor si s-or potoli. Dar de unde.... ei nimic....si m-au incoltit: unu in fata (ala mic) si ala mare in spate;am mai mers 10 metri cu ei asa si latrau la mn <> si ma tot gandeam sa ma iau la bataie cu ei ...dar cand m-am uitat din nou in spate la ala mare mi-a disparut gandul asta.Ce pot sa mai zic....lumea incepuse sa treca strada ca sa-mi faca loc sa fug probabil (asa m-am gandit eu atunci, dar pe urma mi-am dat seama ca de frica. Si am inceput sa-mi construiesc planul de fuga....am scos rpd tel din blugi ca sa pot alerga la capacitate maxima , si da-i si fugi....si am fugit si am trecut pe langa un magazin care avea usa deschisa, dar era prea in scurt si m-am gandit ca nu am timp sa intru....si am alergat mai departe pana la urmatorul, si ala era inchis, noroc ca am vazut afisul ca altfel ma haleau daca ma opream ....apoi am mai fugit vreo 20 de metri si am scapat de ei;cred ca iesisem din teritoriul lor si d-aia s-au oprit, ca doar nu obosisera ei inaintea mea. Si uite asa am alergat 300 de metri pe langa gardurile din dreapta mea.
Ora 09:10
Intru in banca sa scot niste bani <> si sa platesc factura la telefon. Imi astept frumos randul, bag cardul si raman surpins de suma pe minus pe care o vad. Nu este mult deloc (imi zic) numai ca din cate stiu eu trebuia sa fiu pe plus si sa am banii necesari platii unei facturi de telefon.
Ora 09:15
Ajung acasa la caldura, unde n-am potai care sa ma latre prin preajma. In sfarsit imi este mai bine. Liniste!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea