joi, 15 martie 2012

Partieeeeeee ca vin cu laptop-ul

Cea mai faina intamplare cu un laptop, nu a fost atat de faina pentru mine ci chiar m-a marcat intr-un fel anume.
Era in iarna  anului 2006. Eram in clasa a 11-a  si  mai chiuleam si eu din cand in cand ca tot elevul  de liceu. Chiulurile mele erau constructive insa. Daca fugeam de la ore, fugeam  pentru distractie, nu de frica vreunei  lucrari de control sau  vreo ascultare la  materiile la care nu le pregateam.  Asa s-a intamplat si intr-o zi de decembrie, aproape de ziua mea de nume. Era cam 4 sau 5 decembrie si  am plecat de la prima ora  cu directia Predeal.  La munte ninsese asa ca aveam ca scop   distractia in zapada  pe partie.  Cum nu  aveam prea des ocazia sa plec la munte, nu puteam rata de data asta, mai ales ca   deplasarea nu  ma costa nimic.  Aveam un coleg  mai diliu, care se distra pe  banii parintilor si  noi colegii lui profitam de invitatiile lui. Il invidiam ce-i drept  pentru starea lui materiala pe care o avea datorita parintilor care-l tineau in puf si-i dadeau bani de buzunar intr-o zi, cat vedeam eu intr-o luna intreaga de la ai mei.  De data asta am  avut ocazia sa merg si eu, fiindca ajunsesem mai devreme in clasa. Si cum stateam noi  usor adormiti la ora 06:30, cocotati pe banci, Andrei vine cu ideea de a merge la munte. Ne-am pus de acord  5 colegi cu faptul ca orele de curs din ziua respectiva nu merita prea mare atentie si ne-am tirat usor catre masina lui Andrei. Drumul a fost   aventuros, pentru mine care nu ma simt in siguranta   la viteze mari, mai ales atunci cand nu sunt pe scaunul soferului. Muzica urla in boxele puternice ale Audi-ului, caii putere isi faceau treaba si in  mai putin de doua ore eram deja pe partie desi ne  mai oprisem pe drum, pentru pauzele de poze si tigari.  Am ajuns pe partie la Predeal  si  am constatat ca  nu avem cu ce sa ne dam pe partie.  banii de inchiriat se dusesera pe tigari, bautura si pizza.  Andrei  nervos ca nu mai avea nimeni bani de  inchiriat doua  saniute s-a dus la masina si a luat un laptop pe care-l avea de vanzare de  cateva luni si nu scapa de el.(Nu stiu ce combinatie avea cu el de vroia sa-l vanda, dar stiu ca  a facut o chestie pe care  nu am sa o uit prea curand.) Apoi se intoarce catre noi si zice:
" - Ma sigur nu mai aveti bani sa inchiriem o sanie?" 

Noi ceilalti dam din umeri, ne scotocim prin buzunare si  nu  reusim sa   facem de inca o sanie.Drept urmare  Andrei ia nervos laptop-ul, il desface si il pune jos in zapada.

" - Daca voi nu sunteti in stare sa va mai platiti o sanie, va dati toti cu aia si eu ma dau cu laptop-ul! "
Zis si facut.  Dupa ce-l da bine prin zapada, de parca ar fi dat o gogoasa prin zahar,  si-l pune sub fund si  o ia la vale. Eu am ramas mut de uimire, cu gandul la  laptop-ul ala care era in stare de functionare. Eu imi doream unul, dar  nu mi-l permiteam si el isi permitea sa arunce cu cateva milioane in zapada.  M-am simtit umilit la faza aia, desi nu ma afecta  pe mine in mod direct. Doar ca am  avut un fel de revelatie despre ce inseamna puterea banului si cum iti schimba ea caracterul si comportamentul in societate. Acea   scena la care am asistat m-a facut sa imi doresc  atat de mult un laptop, incat am participat la peste  100 de concursuri de atunci si pana acum,  in incercarea de a reusi sa castig unul. Nu am avut noroc la tragerile la sorti, sau alte metode de  acordare a premiului tintit. Inca nu mi-am pierdut speranta si tocmai de aceea  particip la concursul organizat de Haotik.ro al carui sponsor principal este evoMAG.ro si care are ca si premiu pentru ocupantul primului loc un Laptop
Deja  sunt peste 30 de bloggeri care participa la acest concurs, la care Haotik vrea sa   multumeasca  toti concurentii, oferind fiecarui participant cate un premiu, in functie de clasare, in urma jurizarii. Chiar si pe pagina de Facebook  evoMAG.ro  lumea vorbeste despre acest concurs care a starnit un interes pentru multa lume.
Daca ai ajuns  sa citesti  acest articol poti participa si tu la concurs. Tot ce trebuie sa faci este sa  scrii un articol in termenii regulamentului pe care ii poti  citi aici.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

15 comentarii:

  1. Amuzanta si in acelasi timp socanta intamplarea cu laptopul lui Andrei. Oricat de multi bani as avea, n-as fi niciodata in stare de asa ceva. Ma uit la mine ca ma chinui de ani de zile sa achizitionez un laptop si nu reusesc. Ma voi inscrie si eu in concurs, poate asa visul imi va deveni realitate. Evomag, tine-te ca viiin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am blog ca as avea si eu nevoie de un Laptop sau stick de memorie. Poate participam si eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca ai dreptate. Laptopul este legat de noi, face parte din viata noastra deci : partieeeeeeeeeeeeeeeeeeee ca sosim ( eu si laptopul)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ioana Manole: eu prefer de fapt calculatorul clasic, dar avantajul laptop-ului este acela ca este portabil si uneori chiar este nevoie de un laptop cand pleci intr-o deplasare.

    RăspundețiȘtergere
  5. laptopul este foarte utile..deci..partieee:))

    RăspundețiȘtergere
  6. E urat sa umilesti pe cineva in felul acesta. Probabil ca nu a fost sarac niciodata si de aceea nu pretuia lucrurile Andrei.

    RăspundețiȘtergere
  7. super misto cu laptop ..mic usor si il poti lua cu tien oriunde ..mie miau sarit 4 butoane dar tot nu il las

    RăspundețiȘtergere
  8. partieeeeeee-ca-vin-cu-laptop-ul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu un laptop te descurci mai usor in ziua de azi, este foarte util si bun oricand si oriunde.

    RăspundețiȘtergere
  10. Comportament tipic celo cu mentalitatea: am cu ce ma, am cu ce ma...Urat oricum...

    RăspundețiȘtergere
  11. eeee as veni si eu cu laptopul meu ...ma primesti la distractie??????????????

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai dreptate ca daca participi la o asa demonstartie de bogatie si nepasare fata de cei din jur ramaii marcat.

    Stiu ce inseamna sa iti doresti un lucru pe care nu il poti cumpara din diverse motive si il vrei ca si premui la un concurs . Eu iti tin pumnii si poate ai noroc cu acest concurs .
    Bafta

    RăspundețiȘtergere
  13. Este tentanta initiativa celor de la EvoMag, dar eu nu am un blog..mi-ar fi placut sa particip..si poate, de ce nu sa castig....
    Amuzant peripetia de la munte....eu am un desktop, ca altfel incercam si eu faza cu laptopul..
    Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  14. DOar daca-l iei de la evoMAG Radu :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea