vineri, 9 martie 2012

Burlacul Vladimir Draghia

Noua editie a show-ului TV  "Burlacul" a inceput pe Antena 1 si il are in prim lan pe Vladimir Draghia, un tanar destul de frumusel si elegant.  Abia a ajuns la a doua etapa si fetele au inceput sa se manance una pe cealalta doar, doar vor primi vreun sarut de la  burlac. Mie asta imi suna putin a prostitutie televizata si a femei in calduri aflate intr-o emisiune televizata. Totusi mai sunt si parti frumoase de care au parte  concurentele. Mi-a placut surpriza  pe care Vladimir i-a facut-o Cristinei. A fost o cina romantica organizata la o masa rotunda, foarte frumos dichisita, postata pe un piedestal care s-a ridicat atunci cand  din inaltul incaperii   Andrei Leonte (castigatorul de la X Factor) a aparut pe un scaun suspendat pentru a-i canta o melodie  preferata Cristinei. A fost un moment care m-a impresionat chiar si pe  mine ca baiat. Andrei Leonte a  ajuns in fata Cristinei cu trandafirul care o duce  pe tanara surprinsa in etapa urmatoare.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

  1. Nu prea am adorat emisiunea asta de cand sa inventat,plus ca mi se par c-am prefacute fetele de parca ar castiga luna de pe cer asa se calca in picioare :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea