duminică, 8 aprilie 2012

Cum poti castiga la pacanele pe Bet365.com

Daca ai mania jocurilor de pacanele, a jocurilor slot, a pariurilor, nu este chiar ok. Dar daca tot o ai, atunci trebuie sa sti  ca cea mai buna metoda de castig este disciplina si  cumpatarea. Daca iti faci un plan de bataie pe care sa-l respecti cu sfintenie si de la care sa nu te abati nici  atunci cand pierzi nici atunci cand castigi, atunci esti aproape de a avea cheia succesului. Eu am studiat destul de mult  sloturile pe bet365.com.  Aproape toate pacanelele asa cum li se spune in  limbajul  de cartier,  au un ritm in care  functioneaza. Se stie ca in industria cazinourilor si a pariurilor casa nu iese niciodata in pierdere. De ce se intampla asta? Simplu. Din cauza  visatorilor care joaca cu gandul ca se vor imbogati peste noapte.  Si eu am fost unul dintre ei si nu  imi e greu sa recunosc.
Iata dupa ce sistem functioneaza  pacanelele la bet365.com indiferent de  softul jocului pe care-l jucati:
1. Jocul va incerca sa va  capteze atentia. este posibil ca la inceput sa va dea sperante, castiguri bune din care sa mai  aveti sansa sa  rotiti tamburii de cateva  zeci de ori fara a cadea balanta pe minus.
2. Daca  ati primit  fise  multe din primele trageri, e momentul sa va retrageti. Jocul va incerca sa  va ia banii inapoi, acordandu-va cateva maini oarbe far niciun fel de venit, apoi  venituri mici care nu acopera nici macar miza per rotire. Retrageti banii sau  va asumati un risc foarte mare.
3. Daca nu ati primit fise din startul primelor rotiri ci doar cateva castiguri mici care nu acopera miza, atunci ati nimerit un moment prost in care aparatul sau jocul va va staorce de bani. In acest moment cel mai bine este sa inchideti jocul sau sa recurgeti la  o serie de  maini pe care puneti miza minima. Adica jucati o singura linie cu cea mai mica valoare acceptata. Invartiti de 20-30 de ori tamburii indiferent  daca vedeti  ca jocul a inceput sa dea  combinatii  avantajoase. Aceasta face parte din strategia jocului. Cand nu pariezi pe o linie, ca prin minune exact acolo va veni castigul cel mare.  Dupa seria lunga cu miza minima incepeti si ridicati usor  numarul liniilor ce alcatuiesc combinatiile pana ajungeti aproape de numarul maxim. (nu jucati prea multe maini la numarul maxim de linii disponibil in joc) Daca toate liniile disponibile in  joc sunt de 20, pariati numai pe 15-18 linii la fiecare rotire  si doar din cand in cand pe 20.  In acest moment castigurile vor incepe sa apara. daca dupa 5-10 rotiri nu se intampla nimic, continuati sa  aplicati  strategia  explicata mai sus. daca tot nu  primiti fise  in plus multumiti-va ca nu ati pierdut  toti banii si lasati-o  paguba. daca ati primit  cateva fise in plus fata de suma initiala cu care ati intrat, retrageti-va deasemenea.
4. Daca ati reusit sa  luati fise in plus dupa cateva rotiri sau dupa una din strategiile explicate mai sus, e timpul sa va opriti. Ati pacalit jocul si  nu mai are de unde sa va ia banii pentru ca v-ati retras. Continuati sa jucati alt joc si nu uitati sa va retrageti la timp, de preferat cu bani in plus si din acesta, urmand aceleasi strategii.
Tineti minte ca pacanelele sunt mai inteligente decat noi si  sunt create pentru a ne distra luandu-ne banii. De aceea chiar si casele de pariuri si  cazinourile ne recomanda sa jucam de placere si nu pentru o imbogatire instanta.

De unde vine cuvantul "pacanele" ? Pacanele este un cuvant  rezultat  de pe urma jocului de poker din aparatele  pozitionate in barurile de cartier. Dupa cateva pahare de bautura sau dupa cateva sticle de bere, parca ai vrea sa incerci norocul la  poker. Mergi  la bar, platesti pentru introducerea unui credit in aparat si iei loc pe scaunul inalt. Apoi incepi si bati in butoanele aparatului care la fiecare  lovitura  "pacanesc". Sunetele simultane scoase de mai multe butoane  lovite  la distante scurte de timp  de mai multi sau de acelasi  jucator definesc cumva interjectia "pac-pac" pe diferite tonuri. de aici s-a nascut termenul pacanele si sintagma de "mergem la pacanele" sau "castigam/pierdem la pacanele"
Pe bet365.com dca vrei sa creezi efectul de pacanele (desi nu este autentic cu cel dintr-un bar) poti folosi tastatura.  Tasta SPACE-BAR lovita cu varful  mai multor degete de la palma in acelasi timp creeaza efectul sonor de pacanele pe care-l auzi si intr-un bar de profil.
sursa poza: Adevarul.ro
Ca sa joci la pacanele gratis pe internet fara a  pierde bani si eventual sa pui in aplicare strategiile descrise mai sus, poti juca la adresa urmatoare http://games.bet365.com/home/ro/  accesand modul gratis din dreptul fiecarui joc. Atentie  mare : Creeaza dependenta!


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

19 comentarii:

  1. multumim de informatii..si eu joc si chiar ma intereseaza sfaturile tale

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow... nu cunosc alta tehnica decat cea a norocului - am intrat intr-o zi cu prietenul meu si stiu ca am intrat cu 50 ron si am plecat,2 ore mai tarziu, cu 260 :D

    Oricum, interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma pasioneaza jocurile dar e interesant pentru cei care joaca, daca ar asculta sfaturile nu ar pierde bani.

    RăspundețiȘtergere
  4. cea mai tare bomba desi stiu k nu ma credetzi..... pe bet365 din 4 lei(sa vad ce se intampla) 430 lei 2 ore mai tarziu:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Opreste-te si bucura-te de ei. Altfel s-ar putea sa-ti para rau. Eu te cred ca si eu am facut multi bani la jocuri, desi cu o investitie considerabil mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Va zic eu strategie la toti : bagati pierdeti , bagati pierdeti bagati pierdeti (3000 ron) bagati castigati (1500) mama am castigat la aparate hai la munte . Pace

    RăspundețiȘtergere
  7. am gasit asta pe un forum, stie cineva de magnet?


    eu am cumparat un magnet special, ffffoarte puternic, cu nu stiu ce fel de polaritate. mi l-a recomandat si mie altcineva.cand te asezi la aparat il tii in mana si te mai sprijini din cand in cand de locul unde se pune cheia pentru impulsuri. Acest magnet nu face decat sa aduca aparatul cat mai aproape de procentajul in care incepe sa dea castig,probabil induce in eroare cititorul ca si cand s-ar baga bani in aparat.habar nu am. il folosesc de obicei cand e mai goala sala si de cele mai multe ori scot bani.m-a costat 150 eur. se gaseste si pe internet pe mai multe site-uri sau va pot da si nr. de tel de la cine l-am cumparat... 0733519155.Firma nu mai stiu cum se numeste.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am doar 15 anii si sunt un mare fan al pacanelor am castigat am si pierdut milioane dar mam distrat jucanduma la ele de ovreme incoace nu ma mai joc la jocurile cu fructe pentru ca nu prea catigi ii mai mult noroc dar daca jucati la poker poti sa faii ceva banuti doar sa fi atent pentru ca cartile vin chiar invers eu faceam cate 100 lei -150 lei pe zi jucanduma calm in barurile de la coltu strazi ma cititi multe comentari in privinta fraudari aparatelor miam luat si un mahnet dar infine pana nu ma conving eu pe mine ca cu magnetu poti sa dublezi pana la maxim sau iti urca creditu nu zic nimica dac rezolv ceva imi voi inpartasi norocu cu voi cred ca vati saturat si voi sa va ia banii iloc sa va dea si eu daca gasesc ceva num trebuie banii sau ceva de genu ca alti care vreau sa faca afaceri cu magneti de pe la boxe frijidere tot felu de astea ma voi intoarce daca gasesc ceva.

    RăspundețiȘtergere
  9. pe bet365 am facut in 4-5 ore din 9 lei undeva la 150...luam toate jocurile la rand..cum vedeam ca m-a urcat convenabil peste suma cu care intrasem, ieseam si intram la altul..m-a luat valul si m-am dus in cap..nu am mai jucat de atunci la aparate online..dar poate o sa mai bag cativa lei, ma mai documentez;))

    RăspundețiȘtergere
  10. singura metoda de castig la aparate este urmatoarea si anume norocul intri cu maxim 20 lei ai fct 50 sau 100 ai si plecat sau cel mai bine de cei 20 lei ati cumperi o shaorma si un suc si papa pacanele ca nu sunt bune lasatile fratilor ascultati un sfat de la un fost jucator eu am reusit sa le las si ami mere mai bine

    RăspundețiȘtergere
  11. Am castigat si online 1000lei din 10euro si in cazino 5400 din 450lei dar de cele mai multe iri haleste tot

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca vreti sa castigati la pariuri, va recomand acest site: http://7-betting-scheme.webs.com , unde o sa gasiti acolo 7 scheme de pariuri cu care puteti face foarte multi bani. Aceste scheme sunt gratuite si tot ce trebuie sa faceti este sa intrati pe site si sa le puneti in aplicare. Va doresc mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  13. am jukat si eu pe gamebookers, la sloturi si am intrat cu 50 ron si va dau cuvantul ca am prins la mana de 1,25 lei castig de 505 lei, dupa care am iesit am socs banii. A doua zis la fel am pus 50 lei si am castigat iar, isna de aceasta data 225. Am ieist am facut retragere. A treia zis, am jukat iar de 50 si am luat 100 si un pic si retragere, Saptamana urmataore am jukat pe acelasi joc, insa nu a vrut d enici o culoare sa mi dea nimik, cred ca am bagat in jur de 200 250 d elei cu aceeasi miza, Nu am modificat deloc miza. Concluzia este ca nu ai cum sa te imbogatesti din asa cva si este ceva doar de fun ca sati ocupe timpul cand nu prea ai ce sa faci pe la birou, Ma bucur insa ca nu m-a prins asa tare patima aceasta ca eram in stare sa pierd foarte multi bani, eu fiind si mai ghinionist de fel

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu mai va puneti sperante in tot felul de scheme si minuni pe care la gasiti pe net. Daca vreti un castig bun si constant, luativa un meci de tenis echilibrat si pariati live pe fiecare ghem in parte ca se ajunge la deuce( fiind cota in jur de 3 la acest pariu) si incepeti cu 2 4, 8....etc pana cand va iese pariul sic and a iesit reluati de la inceput schema. Asa veti recupera investitia initiala si un profit pe langa, insa va trebuie un buget maricel pentru a incerca aceasta schema( eu consider minim 500 de lei)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mi se va inchide contul daca joc pe aceasta schema ?

      Ștergere
  15. daca joc aceaasta schema nu mi se va inchide contul? doar la bet365 se poate paria live pe game-uri?

    RăspundețiȘtergere
  16. daca vreti doar sa va distrati sau sa vedeti cum sunt anumite jocuri, mai bine jucati pe site-urile ce le ofera demo... sunt destule pe net si desigur, fara niciun risc, just for fun!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea