duminică, 8 aprilie 2012

Castigatori in prima semifinala de la Romanii au talent

Prima semifinala de la Romanii au talent sezonul al doilea, a adus in lupta directa diferite talente. Lupta a fost stransa  iar topurile preferintelor   se schimbau de la o reprezentatie la alta. In final  doar 3 reprezentatii au primit biletul pentru  finala  din luna mai.
Locul 1 ales prin vot telefonic a fost ocupat de  Extreme Brothers, trupa de baieti ce au executat  miscari  maini in maini  cu o forta si pricepere fara cusur. Talentul lor este  bine pus in scena, dar cred ca se putea si mai mult.
Locul 2 a fost ocupat de familia Fieraru, tata si fiica. Ea canta cu vocea, iar tatal o acompaniaza la tambal, pe niste piese in care  tambalul  nu prea are ce cauta. Inedita alaturare a prins la public, iar vocea  fetei care seamana destul de  bine cu Andra, a incantat publicul din fata  televizoarelor care i-au votat si le-au dat sansa de a merge in finala direct.
Locul 3 a fost ocupat de  trupa de dans formata din mai multi membri, Aset Crew. Acestia au fost alesi de catre juriu dintre urmatoarele doua clasari in urma voturilor telespectatorilor. Alaturi de Aset Crew a  mers la baraj  cantareata de profesie ginecolog Constanta Cobzariu care a smuls un vot de la Andra. Acesta nu i-a fost insa de ajuns pentru a merge in finala  pentru ca Andi Moisescu si  Mihai Petre au ales dansul in defavoarea muzicii.

Clasamentul meu a fost altul. Mi-a placut Aset Crew, dar au facut  mari greseli in dansul lor, constand in desincronizari majore care au dat aiurea pe sticla chiar si pentru un  ochi de amator. Mi-a placut  grupul umoristic  pe baza de calupuri muzicale, O.Z.N. si mi-a mai placut  si familia Fieraru. Insa eu as fii preferat sa vad in finala pe  Carol Aflat,  cantaretul de opera cu o voce  plina,  Trio Magic-  cei trei  protagonisti ai numarului de magie care au venit cu un numar prezentat destul de bine si Aven Amentza Romale, cei trei tigani care au ridicat sala in picioare cu spectacolul lor de dans   si muzica improvizata din  instrumente neconventionale.
Dar pentru ca parerile  sunt impartite si faptul ca nu am votat s-a vazut,  voi merge pe mana votantilor si voi astepta  spectacol in finala de la cei ce au obtinut biletul  pentru aceasta.




Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. mi-a placut mult familia Fieraru.este o fata talentata.eu sper sa castige sa isi faca o cariera din muzica

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea