luni, 31 octombrie 2011

Asesoft Ploiesti invinge lejer

Azi am nimerit meciul de baschet dintre Asesoft Ploiesti si Energia Rovinari. Stiam ca este astazi, dar nu-mi pusesem in gand sa-l vad. Totusi nu puteam trece cu vederea un asemenea eveniment. Nu mai vazusem favoritii la lucru de  foarte multa vreme. De fapt a fost prima jumatate de meci  a favoritilor pe care am vazut-o din acest sezon regulat.   M-a incantat jocul lor bazat pe multe pase mai degraba decat pe  actiuni individuale. Am remarcat si doi noi jucatori  de care nu  auzisem, avand in vedere   ca nu am mai avut contact cu echipa. Am si observat ca Gutoaia a ajuns la Energia Rovinari, daca este cumva acelasi pe care l-a avut in teren Asesoftul sezonul trecut.
Dupa victoria de astazi cu 76-61, Asesoft urca  pe pozitia a opta  avand un meci mai putin disputat.  Sper ca echipa lui Burlacu & Co sa  se regaseasca in jocurile cu contracandidatele la titlu si sa ajunga acolo unde ii este locul. Pana atunci, vor avea de infruntat pe ocupanta ultimului loc din clasament Politehnica Iasi, care a incasat  in medie peste 100 de puncte pe meci.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea