luni, 9 iunie 2014

Ce vizitam in Romania?

Avem o tara atat de frumoasa si suficient de intinsa incat sa nu ne plictisim sa o vizitam. De fapt nici nu prea avem timp sa facem asa multe calatorii incat sa acoperim toate locurile frumoase de vazut in Romania. Va spuneam mai demult ca am vizitat Rosia Montana, cu tot cu mina Catalina Monulesti. Mi-a placut mult acea deplasare, chiar daca a fost facuta pe fuga. Nu am acordat foarte mult timp acelei deplasari la Rosia Montana. Dar am sa mai merg in acea zona a tarii. Poate chiar pe la Cluj, ca tot nu l-am vizitat niciodata pana acum. Numai am trecut pe acolo, dar fara sa ma opresc sa vizitez locuri, sa cunosc oameni, etc.

Am gasit pe net o chestie interesanta de vazut in Cluj. Vivariul din Cluj propune vizitatorilor care-i trec pragul peste 80 de specii de animale, pesti si pasari. Pare interesant de vazut, mai ales ca acest reprezinta o gradina zoologica in miniatura, infiintata acum 15 ani la demisolul Institutului de Zoologie din Cluj.

In Cluj as mai gasi si o Gradina Botanica de vizitat si mi-ar mai placea sa vad Cetatea Clujului. Am mai vizitat si eu in ultima vreme Sibiul, Sighisoara sau Brasovul, dar inca nu m-am plictisit sa vizitez locuri din Romania. In acest an vreau sa merg iar in Maramures. Am mai mers si cu alta ocazie dar am stat mai putin decat era cazul, pentru ca vremea nu a fost de partea mea.

Romania e frumoasa si merita vazuta cu tot cu locurile ei frumoase si oamenii inimosi. Avem si locuri murdare si oameni mai putin civilizati, dar aceste aspecte se mai gasesc si in alte tari din lume. Asta nu inseamna ca nu au locuri frumoase de vizitat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea