marți, 10 iunie 2014

O saptamana de vacanta


                         O vacanta de vis

Ma trezesc in toiul noptii si o idee geniala cade asupra mea, hai sa plecam undeva, oriunde, cateva zile.
Arunc repede intr-un troler cateva haine, fac cateva sandvisuri, ma imbrac si ma duc sa-mi trezesc sotul si baiatul. Cand m-au vazut la 3 dimineata, imbracata, aranjata, cu bagajul facut si cu foarte foarte foarte multa energie si-au dat seama ca nu glumesc si clar astept un raspuns pozitiv din partea lor. Baiatul meu a sarit in sus de bucurie si in 2 minute era imbracat si la usa, sotul s-a dezmeticit mai greu dar important este ca am plecat.
Si cum romanul este adeptul proverbului ”sa moara si capra vecinului”, la 4 dimineata sun la interfon la matusa mea…ups…dupa vreo ora de mustrari, cearta si foarte multe “complimente” (esti nebunaaaaaa…), am plecat, 4 adulti si 2 copii.
Prima oprire, Black Sea, hmmm, soare, mare, nisip…superrrr…am stat acolo 3 zile dar a fost atat de frumos, atat de cald, nici prea aglomerat, liniste, a fost de vis. Am stat numai in apa, ne am jucat cu mingea, am innotat cu colacii bineinteles…pentru ca la capitolul inot nu stam prea bine.
Si am plecat; a doua oprire bineinteles, munteeeee.
Ne-am catarat si urcat si escaladat de nu ne puteam ridica de jos din cauza febrei musculare dar ne “dregeam”  repede cu un gratar si un pahar de bere rece.
A venit timpul sa plec si de aici, de ce trece timpul atat de repede? Am stat la munte tot 3 zile dar mi se pare ca am stat o ora.
Si ultima oprire “Vulcanii Noroiosi”, mai fusesem in excursie acolo, prin scoala generala dar pe vremea aia nu ne preocupau pe noi peisajele, atunci aveam alte “griji” mult mai importante.
Am vazut niste peisaje superbe si am trait niste sentimente si emotii foarte puternice, avem  o tara minunata trebuie doar sa cauti, sa descoperi.

Si uita-ne in drum spre casa, iar la rutina de zi cu zi, job, acasa, stres, nervi, griji si probleme.
Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea