luni, 16 noiembrie 2015

Am aflat un cuvant nou: poncho

Cunosc o fata care desi nu castiga prea multi bani investeste o mare parte din veniturile sale in imbracaminte. Am remarcat-o chiar din prima saptamana de cand a fost angajata in locul in care lucrez. Are stilul ei vestientar, care o defineste si o deosebeste de celelalte fete. Dupa ce am inceput sa ne cunoastem mai bine i-am spus ca am remarcat stilul vestimentar aparte pe care il abordeaza.

Mi-a spus ca este pasiunea ei sa fie in pas cu moda si ca adora sa se imbrace cu ultimele colectii pe care uneori si le confectioneaza singura, dupa modelele lansate de designeri celebri de la noi si de peste hotare. I-am spus ca e curajoassa si ca apreciez asta. Stilu meu haotic de a ma imbraca nu imi prea da dreptul de a ma pronunta in acest domeniu, insa apreciez persoanele care se imbraca bine.

"Mi-as dori un poncho din stofa, elegant!"


A inceput sa-mi vorbeasca de tot felul de haine si brand-uri pe care nu si le permite, desi si-ar dori si haine originale. Mi-a zis ca si-ar dori modele poncho stofa elegante sau diferite tipuri de cardigan. Reactia mea a fost de genul: "pon-ce? cardi-ce?". Pe bune ca nu mai auzisem de cardigan sau de poncho. Nici ea nu a stiut sa-mi spuna de unde s-au importat cuvintele astea, dar mi-a zis ca sunt foarte folosite in randul femeilor.



Am zis ca e musai sa vad si eu cum arata un poncho ca sa nu mai par de pe alta planeta atunci cand se vorbeste de un obiect vestimentar ca acesta. Nici cardiganul nu a ramas necautat, asa ca acum stiu cel putin doua noi obiecte vestimentare pe care le pot identifica pe o femeie. Parca suna altfel sa-i spui unei femei "Acest poncho este superb!" sau "Imi place mult cum iti vie acest cardigan!". Acum stim ca femeile adora complimentele, mai ales cand sunt legate de modul estetic in ceea ce le priveste.

Probabil exista mai multe tipuri de poncho, dar ca idee acum stiu cam cum trebuie sa arate. Am pus si  o poza sa isi faca oricine o idee despre cum arata un poncho, asta in cazul in care nu cumva eram singurul care nu mai auzise denumirea de poncho. Ca in cazul meu eu nici nu auzisem de poncho nici nu stiam ce e aia si nici nu vazusem unul. Dar cum imi place sa imi astampar curiozitate, am lasat si un link mai sus cu un magazin online care vinde articole vestimentare numite poncho.

Sa nu ma barfiti pe la colturi acum, dar am scris poncho de zeci de ori in acest articol doar ca sa fiu sigur ca nu uit acest cuvant prea devreme, mai ales ca am inteles de la colega mea ca poncho este in trend si este posibil sa fie purtat din ce in ce mai des la anul. Adica va fi la moda sa porti poncho. Nici nu stiu cum o fi pentru o femeie sa se decida atunci cand merge la shopping sau cand cumpara online. Printre atatea nume noi de haine pe care le poate alege, nici nu ma mira faptul ca o sesiune de shopping, fie ea online sau offline, dureaza cateva ore.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea