duminică, 8 noiembrie 2015

Ia un loc pe scaun

Ma uit si ma minunez la unele modele de scaune de prin pub-uri, baruri sau cluburi, ca au un design rupt din alta lume. Cand oare au evoluat atat de mult lucrurile in acest domeniu al design-ului mobilierului. Cand oare, ca eu nu am realizat asta. Unele sunt atat de ciudate incat nici nu iti dai seama cum ofera echilibrul de care ai atata nevoie in timpul folosirii acestora.

Design vs confort


Altele sunt sau par incomode. Ma intreb daca in mod intentionat unele sunt construite sa fie incomode. Am dilema asta pentru ca la urma urmei, atunci cand pui scaune inalte langa tehgheaua unui bar, te gandesti ca acelea sunt mai degraba pentru tranzit, decat pentru stationare mai lunga. Mergi la bar, comanzi un chico, dupa care te indrepti catre o canapea rezervata, sau catre o consola de langa perete. Hai sa va las si niste poze, ca sa nu vorbim chiar asa in necunostinta de cauza. Apoi nu v-ati da seama la ce ma refer.

 
Calitativ aceste tipuri de scaune sunt bine definite. Am avut ocazia sa testez multe prin cluburile sau barurile prin care am aterizat. Dar din punct de vedere al confortului, zau daca sunt multumit vreun pic. De aceea cred ca sunt facute intentionat sa-ti incante privirea cu designul, dar sa nu te incante sa stai prea mult pe ele. La cate modele superbe am vazut si in realitate si pe internet, ma gandesc cum ar arata un scaun cu designul inventat de mine. Sincer, nu am atat de multa imaginatie incat sa proiectez un model complet nou. Deci cine se ocupa de asta trebuie sa fie un geniu din punctul meu de vedere.

Ramane sa daram mitul din capul meu, cum ca scaunele de mai sus sunt facute intentionat pentru a te tine cat mai putin timp cu fundul lipit de ele. Abia atunci o sa-mi placa mai mult sa le admir decat sa le folosesc. Si ca sa nu ma credeti perfect nebun, va mai arat un scaun destinat tot barurilor sau cluburilor, dar cu un alt format si nu neaparat scaun de tejghea. In poza de mai jos vedeti un scaun de club atat de drag mie incat i-as mai atasa cumva doar manere si l-as lua acasa. Dar uneori merge chiar si fara manere.

Nu aruncati cu pietre in mine si nu ma aratati cu degetul va rog, dar si ca design si ca utilitate, pentru mine, un scaun de bar foarte comod arata ca cel din poza de mai jos.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea