marți, 3 noiembrie 2015

Stiu ca pot dar mai am de lucru!

O chestie care mi se pare interesanta si pe care vreau sa o fac candva la un nivel inalt este taierea egumelor precum un bucatar profesionist. Stiu ca visul asta al meu nu este prea inalt, dar este ceva ce mi-as dori sa stiu sa fac.




Nu este asa simplu precum pare, mai ales daca esti la inceput de drum. S-ar putea sa iti tai degetele de zeci de ori pana sa ajungi sa stapanesti aceasta tehnica. Dar imi asum riscul asta cu conditia sa nu-mi tai degetele de tot. Adica ma pot rani, dar nu vreau sa-mi dezintegrez corpul. Nici chiar asa.

Anul acesta am lucrat in bucataria unui hotel de patru stele. Am mai pus din cand in cand si pe cutitele bucatarilor pentru a taia legume. Am incercat uneori sa tai cum imi aratau ei. La viteza mica am reusit cat de cat sa stapanesc miscarile. Nici nu m-am taiat deloc, dar incremeneam de frica atunci cand maream ritmul. Asta pentru ca lamele cutitelor erau super ascutite.

Chiar si asa, sper sa ajung si eu sa manuiesc atat de bine un cutit pentru maruntirea si tocarea legumelor. Si atunci am sa ma umflu in pene cat pot eu de tare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea