luni, 30 noiembrie 2015

Fara excese in viata noastra!

Nutrivita a lansat o intrebare superbloggerilor. Ii intreaba pe acestia cum vad ei derularea unei campanii Nutrivita prin intermediul partenerilor Superblog. Pai acum daca trebuie sa le dau idei, o sa incerc sa ma gandesc cum ar trebui sa arate. Dar avertizez de pe acum orice reprezentant Nutrivita ca ideile mele trebuie platite bine daca vor fi implementate. Si nu o sa le cer bani pentru metoda de plata ci produse sanatoase si naturale de preferat. Ca tot se ocupa ei cu domeniul asta.

O campanie buna derulata cu ajutorul partenerilor Superblog ar putea fi de genul jurnal. Fiecare partener Superblog sa inceapa sa foloseasca produse naturale pentru o perioada de timp, sa isi noteze fiecare schimbare pe care o constata in timp sau chiar de la o zi la alta. Un jurnal online tip video pentru partenerii cu bloguri sau videobloguri , un jurnal scris pentru cei care lucreaza in offline, un mic spot de sanatate pentru partenerii care emit pe radio sau TV. Ar putea sa dea rezultate o astfel de campanie in care multi oameni isi schimba modul de viata schimband alimentatia cotidiana cu produse sanatoase recomandate de Nutrivita.



Stiu ca modul de viata sanatos se bazeaza pe alimentatie si mai stiu ca daca nu consumam cu moderatie orice aliment o sa avem niste probleme cu greutatea la un moment dat. De cele mai multe ori problemele de greutate sunt cauzate de alimentatia nepotrivita, de excesele de orice fel, de lipsa sportului si de stresul cotidian. Dar tot de cele mai multe ori ceea ce incercam sa schimbam de fiecare data cand avem probleme de greutate este alimentatia.

Nutrivita promoveaza in vitrinele virtuale produse cum ar fi suplimente nutritive, shake-uri proteice, batoane proteice, produse fara lactoza sau biscuiti fara gluten. Produsele acestea sunt pe placul meu dar sunt de parere ca nici acestea nu sunt cele mai potrivite daca se abuzeaza de ele. Nu-mi place sa fac excese in viata mea si consider ca aceasta este cheia in cazul corpului meu destul de bine proportionat. Nu am schimbari bruste de greutate si nu m-am ingrasat niciodata. Nici eu nu sunt cel mai bun exemplu de alimentatie sanatoasa, dar sunt convins ca lipsa exceselor este cea mai buna cale de a evita problemele de alimentatie si chiar si problemele de sanatate.

Daca Nutrivita ar lansa o astfel de campanie ca cea mentionata de mine mai sus, mi-ar face placere sa ma alatur si eu campaniei tinand un jurnal video sau un jurnal de alimentatie pe blogul meu, notand clar fiecare schimbare survenita in viata mea de la tinerea sub observatie a alimentatiei.

Am scris acest articol pentru Superblog si va rog pe toti sa nu exagerati cu nimic in viata voastra. Fara excese, s-a inteles?

Acum vorbesc eu cel care am mers 100 de km pe jos in 24 de ore. Si acela a fost un exces de care nu sunt deloc mandru. Dar scopul pentru care am facut excesul acela a fost unul de tragere a semnalului de alarma. Am vrut sa trag un semnal de alarma pentru oamenii care nu isi fac timp sa faca miscare si care pierd lupta cu kilogramele si echilibrul vietii. Asadar am avut o scuza buna pentru acel exces. Dar constientizez ca nu a fost bine, asa ca va indemn in continuare sa eliminati excesele de orice fel din viata voastra!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea